McDonald's Rosengård

1.6

10 omdömen om McDonald's Rosengård

Anna O
Skrev om McDonald's Rosengård

Missar alltid att packa ner rätt varor i beställningen. Nu senast missade dom att packa ner varor för ca 100 kr. Så tråkigt när man kommer hem och upptäcker det. Denna restaurang behöver se över sina rutiner! Har kontaktat de anavariga för restaurangen som struntar i att svara. Fruktansvärt dåligt!

ABIR E
Skrev om McDonald's Rosengård

Praktikanter som har släppt hår ohygieniska äckligt personal kan inte svenska .

MILAD K
Skrev om McDonald's Rosengård

Sämsta McDonalds jag vet. Varje gång jag menar bokstavligen varje gång jag vi beställer därifrån så finns det inte en ända gång som det blir rätt, personalen är mycket slarviga när det kommer till drivethru. Man säger en sak man får något helt annat. Hur kan det vara så svårt, anställ personal som kan läsa!!! Kommer aldrig mer beställa därifrån fick verkligen nog idag !!!!

Anna O gillar detta
Astrid veronica jasmine S

Långsamma, otrevliga, dålig mat. Inte värt 1kr

Agneta Christina B
Skrev om McDonald's Rosengård

Alltid fel på beställningarna. Är man vegetarian så vill man inte ha en burgare med kött för att ni är dåliga på språket eller bara nonchalanta. Oftast fattas något, blivit helt fel beställning eller så är det kallt och hårt. Om man väljer utan gurka då gör de ingen ny utan tar bort gurkorna från en färdig burgare. Vi bor 2min från detta stället ändå har dom slutat leverera med onlinepizza till vår gata. Vi har slutat handla på detta stället.

Micke
Skrev om McDonald's Rosengård

Sämsta stället jag någonsin varit på. Gammal mat och det tar ca 4ggr längre tid här än på liknande ställen, dåligt bemötande är det även. Nä nu för de blir andra ställen i fortsättningen. VARNING FÖR MCDONALDS ROSENGÅRD.

Imad n
Skrev om McDonald's Rosengård

Idag 180619 vi har varit på McDonalds kl 21 .Rosengård i Malmö och bställat mjukglass och vi betalat som vanligt... Efter en timme kommit en personal lämnat pengarna tillbaka sa vi har inte mjukglass 😠...... Frågat honom man måste har recept säger tyvärr eller förlåt framför folk vi varit två familjer...och han började prata arabiska och snackad 👎 jag sa till honom jag är inte arab hhhhh de som jobbade där 4 personaler en tjej och tre killer... Han som gjorde så var en lång kille och hade Bluetooth på öronen som tog emot beställninger..... Tyvärr aldrig jag ska inte gå där.

Lojo J
Skrev om McDonald's Rosengård

2:a gången som jag blir besviken på McDonalds Rosengård. Båda gångerna på Drivein har jag fått gamla hamburgare med hårt bröd och knappt varma:/ Kommer inte köpa där fler gånger.

Manar H
Skrev om McDonald's Rosengård

Dem har dåligt service,,, en gång jag var med mina barn där så jag hade födelsedag kopung med happy meal ,, mina barn tycker inte om kött så istället vi beställt fisk men betalade vi 10kr så dem sa att det går inte måste äta kött men varför alla mc i Sverige och i danmark det går utan mc i rosengård ,,, för att när invandrare jobbar dem tror att dem kan alla regler och förstår allt ,,, men dem kan ingenting för att vi var där i mars så vi fick betala 10kr men varför inte nu

Anders B
Skrev om McDonald's Rosengård

Trevligaste McDonaldspersonalen i Malmö! Alltid väldigt artiga och trevliga. Maten är varken bättre eller sämre än andra McDonalds. Men det är ju McDonalds ;-)