megabilligt.se

3.9

138 omdömen om megabilligt.se

Oliver P
Skrev om megabilligt.se

Usel kundservice. Ville reklamera 2 mobilhållare då klämman inte orkar hålla kvar sig på bordet utan trillar ner i makren dirket när man sätter i mobilen. Jag vet om en fri retur men dom vägrar betala de. Do. Säger dom kan dra av 25% av varan och jag får behålla den. Men vad ska jag med den till när de inte fungerar. Fri retur är de minsta ni kan göra. Men ser att ni fått väldigt dåliga omdömen.. usel kvalite och värdelös kvalite. Billigt är inte alltid bra.

Adam Å
Skrev om megabilligt.se

De sålde en produkt av usel kvalité. Ett flip-cover där där limmet som håller ihop skaldelarna hade börjat släppa redan innan första användning. De vägrade betala tillbaka pengarna. Visa mindre

Svar från megabilligt.se

Hej Adam! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är ledsna att höra att du hade en dålig upplevelse med vår produkt. 😔 Vi beklagar verkligen för det problem du hade med flip-covret. Jag kan inte se att du har kontaktat oss men vi vill gärna lösa detta för dig och se till att du blir nöjd. Vänligen kontakta vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig, vi strävar alltid efter att ge våra kunder den bästa möjliga servicen! 😀 Med vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Richard S
Skrev om megabilligt.se

Megabilligt är inte alltid bra och jag vill varna andra för att köpa detta knäskydd. Googlade runt efter ett bra knäskydd som jag fått tips om. Knäskyddet från Megabilligt såg nästan identiskt ut med de skydd från andra butiker och priset var mycket längre så dumsnål som jag var så beställde jag från Megabilligt. Knäskyddet som levererades ser ut som de dyrare versionerna men funktionen är inte alls densamma. Knäskyddet är tunt och ger inte mycket stöd. Tips: betala mer och få bättre kvalitet!

Svar från megabilligt.se

Hej Richard! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen att knäskyddet inte levde upp till dina förväntningar. Vi tar din feedback på allvar och kommer att se över vårt sortiment för att säkerställa att vi bara erbjuder produkter av hög kvalitet. Vi uppskattar din ärlighet och kommer att använda din feedback för att bli ännu bättre. Om du har några fler frågor eller behöver hjälp, är du välkommen att kontakta oss. Vi finns här för att göra din shoppingupplevelse hos oss så bra som möjligt! 😊🛒 Med vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Ildikã³ P
Skrev om megabilligt.se

Jag köpte Oral-B tandborsthuvud TreeZone som är svårt att hitta i affärer. Jag uppskattade den snabba leveranstiden och att jag fick betala genom Klarna.

Svar från megabilligt.se

Hej Ildikã, Tack för din fina recension! Vi är så glada att höra att du kunde hitta just det Oral-B tandborsthuvud TreeZone som du var ute efter hos oss - vi älskar att göra våra kunder nöjda! Och visst är det smidigt med Klarna? Vi tycker det är superpraktiskt att kunna erbjuda det som betalningsmetod. Om det dyker upp något annat du behöver, eller om du har några frågor, tveka inte att höra av dig. Vi finns här för dig! Ha en toppen dag! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Lena S
Skrev om megabilligt.se

Snabb leverans, passar perfekt det jag köpte . Samt bra pris.

Svar från megabilligt.se

Hej Lena, Tack så mycket för din positiva recension! Det gör oss alltid glada att höra att våra kunder är nöjda med sina inköp och uppskattar vår snabba leverans. Och ja, vi älskar att kunna erbjuda bra priser till våra kunder! Om du behöver något annat eller har några frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att hjälpa till! Ha en strålande dag, Lena! Kramar, Camilla på Megabilligt.se

Gusse G
Skrev om megabilligt.se

Snabb leverans är mycket uppskattat

Svar från megabilligt.se

Hej Gusse, Tack för din feedback! Det är så kul att höra att du uppskattade vår snabba leverans - vi jobbar hårt för att se till att våra kunder får sina prylar så snabbt som möjligt. Om det är något mer du behöver, eller om du har några frågor, så tveka inte att höra av dig. Vi står alltid redo att hjälpa till! Hoppas du har en fantastisk dag, Gusse! Bästa hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Imad K
Skrev om megabilligt.se

Professionalt bemötande, snabb hantering av mitt ärende.

Svar från megabilligt.se

Hej Imad, Tusen tack för dina vänliga ord! Det värmer verkligen att höra att du uppskattade vår snabba hantering och professionella bemötande. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga service. Om det dyker upp något annat eller om du har några frågor, tveka inte att höra av dig till oss. Vi finns här för dig! Ha en fantastisk dag, Imad! Med vänlig hälsning, Camilla på Megabilligt.se

Thomas L
Skrev om megabilligt.se

Bra priser, snabb leverans. Beställde bl.a en klocklänksborttagare som var rejäl i metall, istället för plast som de flesta andra är.

Svar från megabilligt.se

Hej Thomas, Tack för din recension! Vi är jätteglada att höra att du gillade våra priser och snabba leverans. Och hur kul att du uppskattade kvaliteten på klocklänksborttagaren - vi strävar alltid efter att erbjuda våra kunder produkter som håller hög kvalitet! Om du behöver något annat, eller om du bara vill säga hej, tveka inte att höra av dig. Vi finns här för att hjälpa till! Ha en riktigt bra dag, Thomas! Allt gott, Camilla på Megabilligt.se

Monica B
Skrev om megabilligt.se

Snabb leverans Är nöjd med köpet

Svar från megabilligt.se

Hej Monica, Tack så mycket för din fina recension! Vi är jätteglada att höra att du är nöjd med ditt köp och att du uppskattade vår snabba leverans. Om du behöver något annat, eller om du har några frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att hjälpa till! Hoppas du har en underbar dag, Monica! Varma hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Ann-Kristin S
Skrev om megabilligt.se

Snabbt och lätt.Fungerade utmärkt borstarna va bra

Svar från megabilligt.se

Hej Ann-Kristin, Tack så mycket för din feedback! Det är så kul att höra att du tycker att det var snabbt och lätt att handla hos oss, och att borstarna fungerade utmärkt. Vi älskar att göra våra kunder nöjda! Om du behöver något annat eller har några frågor, tveka inte att kontakta oss. Vi finns här för att hjälpa till! Ha en fantastisk dag, Ann-Kristin! Bästa hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Sten-Åke K
Skrev om megabilligt.se

Snabbt billigt ok kvalitet solglasögon

Svar från megabilligt.se

Hej Sten-Åke, Tack för din recension! Det är jättekul att höra att du tyckte att leveransen var snabb, priset lågt och att solglasögonen var okej! Vi strävar alltid efter att ge våra kunder bästa möjliga upplevelse! Om du har några andra frågor eller behöver något mer, tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa till! Hoppas du har en strålande dag, Sten-Åke! Med vänlig hälsning, Camilla på Megabilligt.se

Lena N
Skrev om megabilligt.se

Hej det var första gången jag skickade efter ngt fr Er. Gjorde det över nätet. Det var en förlängning på kranen så det inte ska stänka så mycket. Den kom efter några dagar och fungerar utmärkt till ett bra pris. Tack. MVH Lena B Nilsson

Svar från megabilligt.se

Hej Lena, Tack så mycket för din fina recension! Det glädjer oss att du hade en bra första upplevelse med oss och att kranförlängningen du köpte fungerar utmärkt och kom fram snabbt. Och vi är extra glada att du tycker att priset var bra! Om du behöver något annat i framtiden, eller har några frågor, tveka inte att höra av dig. Vi är här för att hjälpa till! Ha en riktigt fin dag, Lena! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Omar M
Skrev om megabilligt.se

Mitt paket har blivit försenad o har det gått mycket mer än vanligt

Svar från megabilligt.se

Hej Omar, Tack för din feedback och ledsen att höra att ditt paket blev försenat. Vi vet hur irriterande det kan vara att vänta på något längre än förväntat. Ibland kan det uppstå förseningar på grund av oväntade omständigheter, men vi strävar alltid efter att minimera dem så mycket som möjligt, och jag är glad att allt löste sig till slut! Jag ber om ursäkt för besväret du upplevde och uppskattar din förståelse. Om du har några andra frågor, tveka inte att kontakta oss. Önskar dig en bra dag, Omar! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Ulf F

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Svar från megabilligt.se

Hej Ulf, Wow, tack för alla plus! Vi tolkar det som att du är riktigt nöjd, vilket gör oss jätteglada. Om det är något mer du behöver eller några frågor du har, bara hör av dig. Ha en fantastisk dag, Ulf! Med vänlig hälsning, Camilla på Megabilligt.se

Ã…sa N
Skrev om megabilligt.se

Köpte två bra reflexselar. Snabbt levererat och bra produkt.

Svar från megabilligt.se

Hej Åsa, Tusen tack för ditt positiva omdöme! Det är jätteroligt att höra att du är nöjd med dina reflexselar och vår snabba leverans. Säkerhet är viktigt, speciellt nu när det börjar bli mörkare, så vi är glada att vi kunde bidra till det! Om du behöver något annat i framtiden, tveka inte att kika in hos oss igen. Vi står redo att hjälpa till! Önskar dig en fin dag, Åsa! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Kalle
Skrev om megabilligt.se

Kvalitén på varorna var under all kritik.

Svar från megabilligt.se

Hej Kalle, Usch då, det låter inte alls bra. Vi vill ju att alla våra kunder ska vara nöjda med sina köp. Förlåt att vi inte levde upp till dina förväntningar denna gång. Vi tackar för feedbacken och informationen om problemet, vilken produkt det gällde och så vidare. Det hjälper oss att fixa saker och även att förbättra oss i framtiden. Hoppas du ger oss en ny chans i framtiden Kalle! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Birgitta L
Skrev om megabilligt.se

Visst, billigt, man får vad man betalar för. Med andra ord riktigt kass produkt.

Svar från megabilligt.se

Hej Birgitta, Åh nej, det här var ju inte kul att höra. Vårt mål är att alla våra kunder ska känna sig nöjda med sina köp, så jag ber verkligen om ursäkt om vi inte mötte dina förväntningar den här gången. Tack för att du tog dig tid att ge oss denna feedback och ge oss detaljer om problemet och vilken produkt det handlade om. Det hjälper oss att rätta till saker och förbättra oss för framtiden. Vi hoppas verkligen att du kommer att ge oss en till chans i framtiden, Birgitta! Vänliga hälsningar, Camilla på Megabilligt.se

Enar F
Skrev om megabilligt.se

Trevligt bemött. Strul med faktureringen men till min fördel. Fick bara lite extra jobb att meddela företaget.

Svar från megabilligt.se

Hej Enar! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

My B
Skrev om megabilligt.se

Skitdålig service. Köpte ballonger där nästan alla gick sönder innan man ens han knyta dem. När jag kontaktar kundtjänst så säger dem att om man ska reklamera så ska man göra det inte obruten förpackning. Omöjligt att reklamare med andra ord. Kommer aldrig handla där igen

Svar från megabilligt.se

Hej My! Det var tråkigt att höra att du är missnöjd! Obruten förpackning behövs inte för att reklamera, däremot är det alltid bra att fota och dokumentera produktfel för att göra reklamationsärenden så smidiga som möjligt :) Ha en trevlig dag!

Anders F
Skrev om megabilligt.se

Bra pris. Snabb leverans av bra produkt.

Svar från megabilligt.se

Hej Anders! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Lena J
Skrev om megabilligt.se

Köpte en billaddare till mobilen, men den sitter inte kvar i uttaget! Det ska väl vara en standar storlek!?

Svar från megabilligt.se

Hej Lena! Det var tråkigt att höra att du är missnöjd! Har du kontaktat vår kundtjänst gällande detta? De hjälper dig gärna :) Ha en trevlig dag!

Pernilla S
Skrev om megabilligt.se

Har inte testat produkten än (tandborsthuvuden) men leveransen tog inte så lång tid och det gick bra.

Svar från megabilligt.se

Hej Pernilla! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Lena V
Skrev om megabilligt.se

snabbt billigt enkelt. inga konstigheter Har inte varit kontakt med företaget mer än på hemsidan

Svar från megabilligt.se

Hej Lena! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Anitha J
Skrev om megabilligt.se

Väldigt lätt och bra att handla ftån

Svar från megabilligt.se

Hej Anitha! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Mikael A
Skrev om megabilligt.se

Vet inte. Har inte fått något därifrån

Svar från megabilligt.se

Hej Mikael! Det var tråkigt att höra! Har du kontaktat vår kundtjänst för att få hjälp att lokalisera ditt paket? De hjälper dig gärna :) Ha en trevlig dag!

Kristina K
Skrev om megabilligt.se

Faktura anländer men inte varorna

Svar från megabilligt.se

Hej Kristina! Det var tråkigt att höra! Har du kontaktat vår kundtjänst för att få hjälp att lokalisera ditt paket? De hjälper dig gärna :) Ha en trevlig dag!

Patrick J
Skrev om megabilligt.se

Beställde mitt paket för 3 veckor sedan, har inte fått nånting, tycker även att det är snålt och dåligt att skicka paket utan ett spårningsnummer!

Svar från megabilligt.se

Hej Patrick! Det var tråkigt att höra! Har du kontaktat vår kundtjänst för att få hjälp att lokalisera ditt paket? De hjälper dig gärna :) Ha en trevlig dag!

Bodil H
Skrev om megabilligt.se

Jag hade ingen direktkontakt med någon på företaget, men handeln fungerade utmärkt. Köpet gällde ett passfodral, som är precis som jag vill ha det. Allt blev perfekt!

Svar från megabilligt.se

Hej Bodil! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Fatima S
Skrev om megabilligt.se

Företagets namn talar ju redan om varför jag just tycker om det. Billigt och bra, även smidiga köp :)

Svar från megabilligt.se

Hej Fatima! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Christina F

Hjälpsamma Trevliga Snabb leverans

Svar från megabilligt.se

Hej Christina! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Ingbritt N
Skrev om megabilligt.se

har inte fått några varor bara faktura

Svar från megabilligt.se

Hej Ingbritt, Det var tråkigt att höra! Har du kontaktat vår kundtjänst för att be dem att hjälpa dig lokalisera din försändelse? :) Ha en trevlig dag!

Ewa G
Skrev om megabilligt.se

Beställning var försenad med 5 dagar. Det som var positiv, kundtjänst svarade mycket snabbt och bad om ursäkt

Svar från megabilligt.se

Hej Ewa! Ber om ursäkt för förseningen! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Ann L
Skrev om megabilligt.se

Varan kom snabbt. Men får inte upp boetten på klockan med det verktyget som ni skickade. Därför 68 kr i sjön. Nu får jag ändå gå och betala för att få hjälp. Det kostar nu 180 kr, så snart kan man lika gärna köpa en ny klocka.

Svar från megabilligt.se

Hej Ann, Har du följt instruktionerna och säkerställt att öppnaren passar din typ av boett? Du är välkommen att kontakta kundtjänst för hjälp :) Ha en trevlig dag!

Erja K
Skrev om megabilligt.se

Först tyckte jag att nageltorkaren var inte tillräcklig effektiv, men jag har inte gjord gele naglar förut, så letade efter nätet hur man ska göra. Och då upptäckte att nageltorkaren är hur bra som helst. Så jag är super nöjd och jag rekommenderar detta köp.

Svar från megabilligt.se

Hej Erja! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Suhaila H
Skrev om megabilligt.se

Fick inte mina varor så jag kontaktade deras kundtjänst som bara frågade mig frågor och bad mig avvakta.. jag väntade ca 5 dagar och personen bad mig avvakta mer istället för att ge mig en lösning och sa att paketet skulle komma i retur om den inte kunde delas ut.. (fick fortfarande ingen lösning) så jag skrev min upplevelse på trust pilot.. jag sa inget dåligt om företaget utan bara att jag inte har fått mina varor och tänker inte betala för något jag inte fått.. då skriver kundtjänsten till mig att mitt inlägg var onödigt.... liksom vah??

Svar från megabilligt.se

Hej Suhaila! Det var tråkigt att höra att du haft en dålig upplevelse med vår kundtjänst. Vi tar detta med oss och arbetar för förbättring :) Välkommen åter! Ha en trevlig dag!

Glenn P

Mycket bra .komm fort fram . Rekommenderar till fler att handla av

Svar från megabilligt.se

Hej Glenn! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Diana P
Skrev om megabilligt.se

Enda jag kan säga att varan som vi fick inte fungerade. Betalade inte många slantar men det är trist när saker är trasigt... Ett måndagsexemplar! Beställer inte hos er igen!

Svar från megabilligt.se

Hej Diana! Tråkigt att något var fel på produkten. Har du kontaktat vår kundtjänst angående detta? :) Ha en trevlig dag!

Angela M
Skrev om megabilligt.se

Ett bra bemötande och en snabb leverans

Svar från megabilligt.se

Hej Angela! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Rebecca G
Skrev om megabilligt.se

Snabbt och smidigt och produkten som utlovat

Svar från megabilligt.se

Hej Rebecca! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Istvan K
Skrev om megabilligt.se

Det var snabbt och enkelt att handla hos de! Trevlig bemötande!

Svar från megabilligt.se

Hej Istvan! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Lars A
Skrev om megabilligt.se

Köpte ett smart mobilskal till samsung s22 det funkade inte alls, så jag köpte ett orginal skal ist som fungerar.

Svar från megabilligt.se

Hej Lars! Tråkigt att du inte blev nöjd med skalet. Har du kontaktat vår kundtjänst för att få eventuell hjälp med produktens funktioner? :) Ha en trevlig dag!

Linnea E
Skrev om megabilligt.se

Enkelt, snabbt att beställa och snabb leverans. Dock gick produkten sönder dagen efter, inget hållbart matrial.

Svar från megabilligt.se

Hej Linnea! Tråkigt att höra att något var fel med produkten. Har du kontaktat vår kundtjänst för en eventuell reklamation? :) Ha en trevlig dag!

Miyase S
Skrev om megabilligt.se

Så nöjd av er snabbt leverans ,billigt och bra kvalitet till varan, varmt rekommenderas!

Svar från megabilligt.se

Hej Miyase! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Niels H
Skrev om megabilligt.se

Bra varor och snabb leverans. Kanon!

Svar från megabilligt.se

Hej Niels! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Lena L
Skrev om megabilligt.se

Köpte tandborsthuvuden till eltandborste. Billiga och bra. Snabb leverans. Jag är nöjd.

Svar från megabilligt.se

Hej Lena! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Björn K
Skrev om megabilligt.se

Jag fick vad jag beställde till ett bra pris, och snabbt gick det.

Svar från megabilligt.se

Hej Björn! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Tony R
Skrev om megabilligt.se

Bågarna va trasiga,senilsnörena va inte med,bye

Svar från megabilligt.se

Hej Tony, Det var tråkigt att höra! Har du kontaktat vår kundtjänst så att de kan hjälpa dig att lösa problemet? :) Ha en trevlig dag!

Görel I
Skrev om megabilligt.se

Snabbt och bra vara.är mycket nöjd.

Svar från megabilligt.se

Hej Görel! Kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Annika N
Skrev om megabilligt.se

MegaBilligt är verkligen Megabilligt och bra kvalitet på varorna👌👌👌 Supersnabb leverans också😃😃😃 Tack för bra varor❤️❤️❤️kommer definitivt att handla hos er igen!!! Rekommenderar absolut denna sida till andra konsumenter 👌👌👌❣️❣️❣️

Svar från megabilligt.se

Hej Annika! Tack för dina snälla ord och kul att du är nöjd! Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!

Marcus B
Skrev om megabilligt.se

Bra o billigt..Hoppas dom kan utöka sitt utbud

Svar från megabilligt.se

Hej Marcus! Kul att du är nöjd, det ska vi absolut göra! Vi fyller på med ca 300 nya fynd i månaden och hoppas kunna öka ännu snabbare i framtiden :) Välkommen åter :) Ha en trevlig dag!