Mekonomen Borlänge

Mekonomen Borlänge

Ring 0243-823 20
1.0

Mekonomen erbjuder ett brett sortiment av kvalitetsprodukter för att förbättra och underlätta ditt BilLiv.

3 omdömen om Mekonomen Borlänge

Roger
Skrev om Mekonomen Borlänge

Nonchalant och otrevligt bemötande. Ingen servicekänsla, dåligt jämfört med många andra Mekonomen butiker. :(

Frank A
Skrev om Mekonomen Borlänge

Har en äldre bil som vi har som andrabil och var nu ute efter att renovera bakbromsarna på denna. Mekonomen har ju haft mycket reklam senaste tiden så jag tänkte kolla även där. Kommer fram till disken, mannen hälsar, jag säger vad jag är ute efter, han ber om registreringsnummer och när han ser vilken bil det är jag har, en Ford -94, vänder han sig snett bakåt mot den andra mannen som sitter och fikar på en stol, och säger att "det är väl här och på nationalmuseum som man har sådana bilar". Vad är det för kommentar? Trodde...

Ahmed H
Skrev om Mekonomen Borlänge

Totalt uselt! Stressig och snurrig äldre gubbe som pratade i mobil samtidigt som han försökte hjälpa mig med delar. Dålig service då det privata samtalet verkade viktigare än mig. Göra reklam kan dom men inte utbilda personal. Jag åker inte dit igen och kan inte rekommendera stället.