MGV Automekanik AB

MGV Automekanik AB

Ring 08-756 39 80 www.mgv.nu
4.3

MGV Automekanik är en allbilverkstad som har många års erfarenhet av AC, service och reparationer. Vi lägger stor vikt på att du som kund ska känna dig nöjd, och att även plånboken ska må bra. Varmt välkomna!

6 omdömen om MGV Automekanik AB

Jonas R
Skrev om MGV Automekanik AB

Jag har nu väldigt goda erfarenheter av MGV Automekanik. Bra jobb till bra pris. Nu också med mer personalresurser som tidigare kunde upplevas som en trång sektor. Kan varmt rekommenderas.

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 996 omdömen 4.9 av 996 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Erik A
Skrev om MGV Automekanik AB

De kan vara bra att veta att de bara accepterar nya bilar. Själv blev jag ombäd att leta efter någon annan verkstad.

Philip D
Skrev om MGV Automekanik AB

Mycket bra. Trevlig personal med stark servicekänsla med en utmärkt kompetens. Hade läst om MGV här på Reco och de överträffade mina förväntningar. Ringde på torsdagen och fick tid på måndagmorgon. Bilen var klar under veckan och det kostade inte skjortan. Kommer definitivt att återkomma igen. MGV = MVG.

Speedy Bilservice Västerås
4.7/5 i betyg av 1154 omdömen 4.7 av 1154 omdömen

Supersnabbt hjulskifte och trevligt bemötande.

Kerstin P Kerstin P
Nilla S
Skrev om MGV Automekanik AB

På MGV har jag alltid fått proffsig och prisvärd service. Dessutom är grabbarna trevliga och hjälpsamma utöver det vanliga så dom har blivit mina "personliga bilmekar". Rekommenderas varmt!

Bo M
Skrev om MGV Automekanik AB

Snabb hjälp till rimligt pris! Bra information om felet och hur det avhjälps. Bosse

Speedy Bilservice Jakobsberg
4.8/5 i betyg av 462 omdömen 4.8 av 462 omdömen

Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök

Johan W
Skrev om MGV Automekanik AB

Rekommenderas starkt! Riktigt trevlig personal som gör ett proffsigt arbete till ett bra pris!