Miljöpalatset

Miljöpalatset

Ring 08-646 20 30 www.miljopalatset.se
4.3

Vi på Miljöpalatset har sedan starten 1998 alltid strävat mot att utveckla verksamheten och vår personal. Idag har vi ungefär 160 anställda och vi utökar kontinuerligt vårt utbud av tjänster inom lokalvård för att kunna erbjuda en helhetslösning som passar just dig. Vår personal är vår viktigaste resurs och vi värnar om deras...

20 omdömen om Miljöpalatset

Eira A
Skrev om Miljöpalatset

Kom i kontakt med Miljöpalatset via min mäklare. Hade en bra upplevelse med att boka och planera själva städningen. Kontakten med städgruppen var dock hemsk. De ringde upp mig på städdagen och skrek på mig och hotade med att lägga på extra kostnader - de var arga på saker som företaget informerats om, och som kundtjänst redan hade godkänt sedan tidigare. Blev jätteförvånad över samtalet, i och med att all annan kontakt med företaget varit bra. Städgruppen kanske hade haft en dålig dag, men det ursäktar inte det otroligt...

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 192 omdömen 4.9 av 192 omdömen

Jonatan W Jonatan W
SABRIN B
Skrev om Miljöpalatset

Flyttade in i en lägenhet som hade städats av miljöpalaset. Det var smutsigt överallt. En massa damm och hundhår i alla skåp plus ovanför skåpen. Toan var ej ren utan fortfarande jätte fläckig. Ugn, Micro och häll var inte ens rena. En massa fett blandad med hundhår fanns kvar på fläkten. Svarta smuts ränder runt alla lister. Det var stor damm tussar med hundhår bakom alla element. Ringde de och bad de komma och städa på nytt så döck de upp utan någon städmaterial utan ville använda det vi hade. Jag blev kvar hemma och...

Mia E
Skrev om Miljöpalatset

Flyttade in i en lägenhet där Miljöpalatset städat; de hade missat flera ställen; lister i flera rum, dammiga väggar, massa smuts bakom toalett och utrymmet bakom ugnen var inte rengjort. De kom relativt snabbt och gjorde rent, men jag fick kontakta dem två gånger.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 525 omdömen 4.8 av 525 omdömen

Martina N Martina N
Arvin J
Skrev om Miljöpalatset

Bra och snabb service! Rekommenderar deras tjänster!

Adrian J
Skrev om Miljöpalatset

Ett kanon företag som levererar det man lovat och följer de riktlinjer man själv följer som företagare.

Rena Hem Stockholm
3.6/5 i betyg av 239 omdömen 3.6 av 239 omdömen

Mattias H
Skrev om Miljöpalatset

Duktiga och väldigt hög servicenivå. Mycket tillmötesgående.

Georgios T
Skrev om Miljöpalatset

Riktigt serviceminded företag som jag anlitat vid flertal tillfällen, både till företagsstädning, i bostadsrättförening men även som hemstädning. Rekommenderas starkt

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 200 omdömen 4.5 av 200 omdömen

Anna-carin R
Skrev om Miljöpalatset

Mycket bra! Vänliga, snabba och väldigt serviceinriktade! Ger dom mina allra varmaste rekommendationer!!!

Katja Ö
Skrev om Miljöpalatset

Trevlig tillmötesgående personal. Vi anlitar Miljöpalatset för städning i idrottshallar.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Hadi N
Skrev om Miljöpalatset

Vänligt och hjälpsamt! Brukar tjänsten hemstäd från miljöpalatset!

Madelene T
Skrev om Miljöpalatset

Bemötandet och viljan från ledningen har alltid varit bra. Dock har kvaliteten på städarna varit väldigt varierande. Tagit två år att hitta rätt.Men ledningen har varit mycket lyhörd.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 453 omdömen 4.6 av 453 omdömen

Jan B
Skrev om Miljöpalatset

Bemötandet är engagerat, mycket seriöst och positivt! Tjänsterna som köpts/köps är lokalvård på och i en sim och friskvårdsanläggning med tillhörande biytor! Tjänsterna lever verkligen upp till förväntningarna och deras flexibilitet samt tillgänglighet är extraordinärt och de kan lösa extrainsatser om så behövs extremt bra!

Johnas A
Skrev om Miljöpalatset

Vi har haft Miljöpalatset som städfirma här påp Eriksdalsbadet i 16 år och vi är mycket nöjda med städningen och deras sätt att arbeta.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 584 omdömen 4.8 av 584 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Peter M
Skrev om Miljöpalatset

Jag rekommenderar alltid Miljöpalatset till mina kunder. Dom är snabba, vänliga och väldigt duktiga. Om någon inte är helt nöjd åtgärdas detta omedelbart. Service på högsta nivå! *****

Mathias D

Superservice och alltid trevliga

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Victoria N
Skrev om Miljöpalatset

Bra bemötande från städledare och de övriga. Snabb leverans av städmaterial och bra priser. Lyhörda och bra med en kvalitets kontroll varje månad.

Fairdeal Group A
Skrev om Miljöpalatset

Mycket bra bemötande och mycket trevlig personal.

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Payam S
Skrev om Miljöpalatset

bra bemötande. Snabb o bra service

Siv B
Skrev om Miljöpalatset

Alltid service inriktade och öppna för flexibla lösningar. Pålitliga i olika former av städ uppdrag.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Pelle H
Skrev om Miljöpalatset

Har alltid haft en bra kontakt under hela min avtalstid med Anestis. Lätta att ha att göra med !