MiljöRenen

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Carina K
Skrev om MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen sedan hösten 2019 för städning av tre lokaler på totalt ca 800 kvm. Ordinarie städare är noggranna, trevliga, hjälpsamma och flexibla. Städansvarig är serviceminded över alla förväntningar. Ingenting är omöjligt. Han är lätt att nå och fixar mina önskemål snabbt. Miljörenen har ett stort miljö- och hållbarhetstänk vilket är avgörande för mig och de är dessutom prisvärda. Om det någon gång varit problem så är det när ordinarie städare är sjuka och de tar in en reserv, men även då har de snabbt åtgärdat om jag klagat. Miljörenen får gärna använda mig som referent.

Jonas K
Skrev om MiljöRenen

Flyttstädning. Allt va toppen!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Marcus B
Skrev om MiljöRenen

Flyttstädning. Bra städat till ett rimligt pris. Brist på kommunikation från företaget ang avtalad tid/dag vilket gjorde att företaget kändes oseriöst.

Caroline B
Skrev om MiljöRenen

Superbra bemötande och rent och fint! Vi bokade flyttstäd och blev supernöjda!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Martina K
Skrev om MiljöRenen

Bra och trevlig service! Vi var nöjda med städningen av vårt kontor.

Carina K
Skrev om MiljöRenen

Jag har anlitat Miljörenen som städföretag i drygt ett år och allt har fungerat över förväntan. Min kontaktperson är flexibel och tillmötesgående och ställer upp även utanför vad som avtalats. Han har även ett stort engagemang och föreslår förbättringar. Jag har "whatsapp"-kontakt med städerskan som också är engagerad över förväntan. Jag har samma återkommande städerska vilket är viktigt för mig.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 451 omdömen 4.6 av 451 omdömen

Annica L
Skrev om MiljöRenen

Alltid att lita på Snyggt och prydligt! Alltid snabba svar och trevligt bemötande.