Miss Umbra Måleri & Design AB

Miss Umbra Måleri & Design AB

6 omdömen om Miss Umbra Måleri & Design AB

Anita B
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Jag är jättenöjd! Allt fungerade väldigt bra, från första kontakten till det avslutade arbetet. Min hall blev faktiskt som ny! Förutom att vara en väldigt kunnig hantverkare är Mona både trevlig och ger väldigt goda råd! Behöver jag ha fler rum fixade är det utan tvekan henne och hennes företag jag kommer vända mig till! 👍🏻

Carin Ingegärd V
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Jag rekommenderar varmt detta företag. Mona målare är glad och trevlig, och gjorde ett jättebra bra jobb i hall och kök. Hon förstod precis vilka färger jag ville ha, och jag är supernöjd. Carin i Tullinge

J Emma M A B
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Anlitade Miss Umbra för flera år sedan när vi tapetserade i vår lägenhet, det blev så himla bra och det är smidigt, enkelt och trevligt att ha kontakt med Mona så det var ingen tvekan att kontakta henne igen när vi ville måla om och tapetsera i ny bostad. Mona gör ett jättebra jobb och har verkligen öga för vad som funkar!

JONNY J
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Miss Umbra vet vad hon håller på med. Bättre och mer omtänksam målare kan man nog inte finna. Har snickrat med henne ett antal år och som sagt man får verkligen det man har beställt. Hon levererar alltid toppentjej med full koll på allt.

MADELEINE W gillar detta
MADELEINE W
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Målare är nog det minsta jag kan kalla Mona, snarare allkonstnär med sinne för detaljer, perfektion och det kreativa dyker upp i varje andetag. Så du kan bolla med Mona om det mesta. Det är ordning på henne och allt går i en oigenkännlig fart…för med Mona går det undan vill jag lova … och det blir perfekt. Utöver sitt eget jobb så samordnade hon jobbet med plattsättaren, snickaren och elektrikern så min renovering nådde nya höjder (samtidigt som min 3 åring skulle upp och avbryta henne ideligen 🤣🙏🏻). Mona är enkel at ha...

EVA-MARIA G
Skrev om Miss Umbra Måleri & Design AB

Supernöjd med alla måleriarbeten. Mona finns alltid endast ett telefonsamtal bort, alltid lika lyhörd för önskemål. Särskilt nöjd med råd kring färgval, kloka beslut under arbetets gång, och såklart, slutresultatet.