MJ Golv

MJ Golv

Ring 08-531 834 80 mjgolv.se
4.4

Välkommen till MJ Golv! I över 18 år har vi på MJ Golv jobbat med renovering av trägolv. Vårt största fokus ligger i dig som kund. Vi lyssnar på dina önskemål och funderingar kring att renovera trägolv och jobbar sedan därefter. Vi levererar en tjänst av högsta kvalitet och vi kommer på utsatt tid. Vi hjälper dig som behöver...

8 omdömen om MJ Golv

Hans Peter Georg D

Helt opålitlig! Han fick välja dag i en vecka som skulle passa oss båda och skulle ringa i början av veckan ifråga. Inte sjutton ringde han! Man kan ju tycka att han åtminstone kunde ha hört av sig om han hade fått förhinder - vi var överens om detaljer och pris...

Svar från MJ Golv

Hej Hans Jag måste ha glömt bort eftersom jag har varit väldigt sjuk den senaste månaden, delvis har jag drabbats av någon elak artad virus samt att min IBD kickade igång där jag bhar blödit från mitt tarmsystem. Ber hemskt om ursäkt för detta, finns det något jag kan göra för att kompensera dig på något sätt?

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Stefan N
Skrev om MJ Golv

Utifrån att vi hade ett gammalt slitigt grangolv så anlitade vi MJ Golv till att slipa och lacka golvet. Resultatet blev över förväntan, riktigt snyggt golv! Bra bemötande från början till slut av Mikael, snabbt utfört arbete enligt tidsplan. Jag kan varmt rekommendera MJ Golv.

Stefan H
Skrev om MJ Golv

MJ Golv bytte ut skadade delar av mina trägolv, slipade, nåtade och vaxade desamma, slipade och lackade trappan, bytte ut skadade delar av parkettgolv, slipade och lackade detsamma. Alltid trevligt bemötande och arbetet utfört på utlovad tid. Allt till största belåtenhet!

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 120 omdömen 4.9 av 120 omdömen

Josefine B Josefine B
Berit E
Skrev om MJ Golv

Micke kan verkligen sitt jobb!! Han rättade till ett golv som blivit förstört av en annan klåpare till golvslipare (från ett annat företag). Nu är golvet precis som jag vill ha det. Mycket trevligt bemötande och helt utan strul. Superpt!!

Patricia P
Skrev om MJ Golv

Mycket nöjd med det trevliga bemötandet samt proffsigt utfört arbete.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 186 omdömen 4.8 av 186 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Camilla H
Skrev om MJ Golv

Grymt duktigkille dom gjorde jobbet

Sara K
Skrev om MJ Golv

Mina golv blev jättefina och Micke är flexibel, pålitlig och bra att jobba med

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Agneta C
Skrev om MJ Golv

Jag fick hjälp med att slipa mitt golv. Och oljas in med vit färg i oljan. Fantastisk snyggt gjort! Snabbt jobbat. Så nöjd!