ML Social Media AB

ML Social Media AB

www.mlsocialmedia.se

Välkommen till ML Social Media, din partner inom UGC (User-Generated Content). Vi är specialister på att förmedla kontakter mellan företag och vårt team av skickliga UGC- kreatörer. Oavsett om ditt företag är nystartat eller etablerat som ett miljardföretag, erbjuder vi skräddarsydda UGC-lösningar som passar just dina behov....

6 omdömen om ML Social Media AB

Sedan starten hos Reco 2024

Johan G
Skrev om ML Social Media AB

ML Social Media är en pålitlig byrå som vi uppskattar att arbeta med. Mycket lyhörda och innovativa, 5/5!

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för att vi fick förtroendet och för att ni valde oss som er UGC-leverantör. Vi ser fram emot fler framgångsrika samarbeten framöver//ML Social Media

Axel F
Skrev om ML Social Media AB

Maria står ut i mängden med professionell hjälp där hon gjorde sitt bästa för att göra oss nöjda, med ett passionerat arbete. Dessutom hade hon bra ljus och ljud i UGC videorna. Ett plus i kanten också att videon kom med snabb leverans :)

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för att vi fick förtroendet och för att ni valde oss som er UGC-leverantör. Tack också för att ni tog er tiden att skriva detta omdöme, det betyder mycket. Vi ser fram emot fler framgångsrika samarbeten framöver, där vi får vara en del i att öka er varumärkeskännedom//ML Social Media

Johan E
Skrev om ML Social Media AB

Vi har haft 3 samarbeten med Maria och är supernöjda. Hon producerar bra, genuint och underhållande innehåll med bra engagemang från hennes följare. Hon lyckas lyfta våra USPar och promota vårt företag utan att det känns "plastigt" och falskt. Hon är dessutom en fröjd att ha att göra med där inget någonsin är några problem. Vill varmt rekommendera Maria! Johan / Lion Alpin

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för att du tog dig tiden att skriva denna betydelsefulla recension, det betyder mycket. Det var otroligt roligt att jobba tillsammans med er och att få vara en del i att sprida ert framgångsrika varumärke. Hoppas vi kan göra fler givande samarbeten ihop framöver//ML Social Media

Katarina K
Skrev om ML Social Media AB

Jag har anlitat Maria på ML Social Media för uppdrag gällande sociala medieinlägg (samarbete) för mitt företag, OptiWellness AB. Maria skulle skapa innehåll i form av story samt göra inlägg relaterade till en av våra tjänster. Jag gav Maria fria händer baserat på vårt samtal och intervju. Resultatet blev fantastiskt bra. Jag är mycket nöjd eftersom Maria visade sig vara lyhörd, professionell inom sitt yrke och lämnade inget åt slumpen. Allt hon skapade höll en hög kvalitet. Jag varmt rekommenderar Marias tjänster på ML Social Media.

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för denna omsorgsfullt skrivna recension, och för att ni tog er tiden! Uppskattar det enormt mycket. Tack också för att vi fick förtroendet att öka varumärkeskännedomen för ert framgångsrika koncept i OptiWellness, så att det når fler. Ser fram emot fler framgångsrika samarbeten, det var så kul att jobba tillsammans med er!//ML Social Media

Ellen S
Skrev om ML Social Media AB

Samarbetet med Maria på ML Social Media har vart både enkelt och värdeskapande. Maria levererade content på både sig själv och andra UGC kreatörer som alla följde den brief vi satt upp. Mycket nöjda!

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för din värdefulla recension, det betyder mycket! Stolt och glad över att jobba tillsammans med er och för att vara en del i att sprida ert framgångsrika varumärke till fler. Hoppas vi ses igen för fler UGC-samarbeten//ML Social Media

Simon H
Skrev om ML Social Media AB

Att jobba med ML Social Media som UGC-byrå har varit en fantastisk upplevelse. Deras kunskap om att skapa engagerande och konverterande material har verkligen förbättrat vår närvaro på sociala medier. Teamet är inte bara kompetent utan också entusiastiskt och samarbetsvilligt. Tack vare Maria & ML Social Media har vår annonsering tagit nya kliv och vi har nått ut vårt varumärke till ännu fler personer inom och utanför vår målgrupp! Simon E-commerce manager CLN Athletics

Svar från ML Social Media AB

Tusen tack för denna betydelsefulla recension, uppskattar det enormt mycket. Tack också för att vi genom byråns UGC-kreatörer får ert förtroende att leverera UGC-material regelbundet. Nöjda kunder är det bästa vi vet!! Vi uppskattar verkligen enkelheten och tydligheten i kommunikationen med er. Så professionellt. Tack för att vi får vara en del i att sprida ert fantastiska varumärke till fler// ML Social Media