Möbelmännen AB

Möbelmännen AB

Ring 0101-75 55 65 mobelmannen.se

Välkommen till Möbelmännen! Vi är din flytt- och städfirma i Uppsala, Västerås och Stockholm. Med lång erafarenhet inom branschen bjuder vi in dig till att testa vår tjänst. Vi kommer alltid göra vad som krävs för att du ska vara nöjd med din flytt. När du låter oss ta hand om din flytt eller städning så kan du välja helt...

13 omdömen om Möbelmännen AB

MÅRTEN H
Skrev om Möbelmännen AB

Trevliga och bra bemötande initialt, men när dom sen glömde kvar möbel i shurgardförådet vi flyttade från lovade dom att inom några dagar åtgärda detta. Istället har veckorna gått och dom svarar inte på våra meddelanden och klickar bort oss när vi ringer. Så använder ni denna firma måste ni vara 100% på att allt är med innan ni betalar fakturan.

Sofia G gillar detta
Svar från Möbelmännen AB

Hej och tack för svaret Mårten. Vi ber om ursäkt för det här missförståndet, detta var utom vår kontroll. Ärendet ska vara löst nu och jag önskar er allt väl i den nya bostaden. Vänliga hälsningar Möbelmännens ansvariga med personal

Uppsala Stadsbud
4.8/5 i betyg av 1032 omdömen 4.8 av 1032 omdömen

Med beröm godkänt! Mycket mera kan man väl inte säga, smidigt enkelt - värt varende krona!

Elizabeth R
Skrev om Möbelmännen AB

Möbelmännen AB har en bra bemöttande . Your worker's are hard working and have a good character. Möbelmännen you should be proud of them.thank you and I'm absolutely delighted with your service.

Svar från Möbelmännen AB

Thank you so much Elizabeth. I´ll show the guys this information. And they shall have some cinnamon buns.

Cecillie V
Skrev om Möbelmännen AB

Möbelmännen var helt suveräna i sin service då de flyttade vårt stora bohag! Det gick snabbt smidigt och proffsigt! De arbetade metodiskt och var riktigt rutinerade. Bemötande var alltid vänligt och tydligt, inga problem! Aldrig har vi haft en så skicklig flyttfirma! Betyget blir UTMÄRKT!!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 195 omdömen 4.9 av 195 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Tomas L
Skrev om Möbelmännen AB

Vi är mycket nöjda med både kontakten innan flytt, hjälp med flyttlådor och flytthjälpen. Hårt arbetande manskap med ett proffsigt och väl utfört uppdrag. Kan absolut ge våra bästa rekommendationer. Tomas och Camilla

Jättetack till dig Tomas! Hoppas att ni trivs. Mvh

Masroub Mosig M
Skrev om Möbelmännen AB

Jag är jätte nöjd toppen 👍👍👍

Svar från Möbelmännen AB

Jättestort tack för ett fint omdöme.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 455 omdömen 4.6 av 455 omdömen

Flora H
Skrev om Möbelmännen AB

Vi är jättenöjda med Möbelmännen, snabb kontakt, mycket seriöst prisförslag - bra generöst pris men framförallt väldigt bra bemötande, svarade på alla frågor via mail och telefon, kom i förväg med flyttkartonger mm. De var glada trevliga killar som kom i god tid, packade vårt glas och porslin superbra och monterade isär och ihop en stor våningssäng på kort tid. Under flytten var de tålmodiga med oss och att vi ville ha in allt i rätt rum och noga med att hantera sakerna försiktigt. Pirror och flera mindre lastbilar gjorde...

Svar från Möbelmännen AB

Tack Flora, en av våra allra första kunder med villa. Vi älskade uppdraget som vanligt.

Mostafa N

Väldigt bra team. Super nöjd med deras hjälp. Professionellt

Flyttfirma Move-It AB
4.8/5 i betyg av 82 omdömen 4.8 av 82 omdömen
BadgeThreeYears

Har haft flytttjänst , nu ett flertal gånger med Move-It och de är väldigt duktiga och serviceinriktade mot mig som köpare av tjänsten. Dess

Sandra B
Skrev om Möbelmännen AB

Superproffsiga och mycket effektiva! Rekommenderar!

Jättetack Sandra :)

Hooman A
Skrev om Möbelmännen AB

Jag är väldigt nöjd och rekommendera de till mina vänner som vill flytta. Professionella personal som bryr sig sitt jobb och service. Hooman Abolhasani

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2262 omdömen 4.7 av 2262 omdömen

Felicia N
Skrev om Möbelmännen AB

Möbelmännen levererade service i världsklass. Rekommenderar företaget starkt!

Stefano B
Skrev om Möbelmännen AB

Vi har fått hjälp med ett flytt från Stockholm till Göteborg och allt har fungerat väldigt smidigt, mycket bra pris/kvalitet ratio. Rekommenderas!

Svar från Möbelmännen AB

Thank you Stefano, enjoy GBG.

Flyttfirma Arbetspartner AB
4.9/5 i betyg av 155 omdömen 4.9 av 155 omdömen

Vi har anlitat Flyttfirma Arbetspartner de senaste tre eller om de är fyra flyttarna och de är alltid super professionella och samkörda. Kva

FREDRIK J FREDRIK J
Kjell Å
Skrev om Möbelmännen AB

Snabbt och smidigt , bra pris och städ

Svar från Möbelmännen AB

Tack Kjell, ibland är vägen krokig men leder till rätt plats ändå. :)

Mats C
Skrev om Möbelmännen AB

Vi anlitade Möbelmännen med Sami i spetsen för sitt flytt-team. Stor flytt från hus till ny fastighet inom Västerås. Mkt bra organiserad flytt där mina åsikter och tankar togs med på bästa sätt. Allt löpte på enligt effektivt och välplanerat upplägg. Vi är mkt nöjda med allt och speciellt med att de plastade in vissa ömtåliga möbler och föremål på plats. Inte förväntat mig det. Klart plus! Tydlig försiktighet togs med värdefullare möbler/föremål etc. Stort tack ska de ha! Kan varmt rekommenderas! / Mats med familj

Svar från Möbelmännen AB

Tack Mats, en flytt av rang var detta!

Flyttfabriken AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt