Modern Pool

4.2

24 omdömen om Modern Pool

Sanharib S
Skrev om Modern Pool

Dom gjöt min pool med ingjutnings delar har de inte lagt dit (vissa av de) nu när jag vill få dom att färdigställa poolen så är det inte intressant för dom. Bett om sakerna som man skivar till så säger dom att de lämnades över på arbetsplatsen men det är ingen som hittat de eller fått dom. Nu har vi hämtat en ny firma som skall färdigställa poolen och fler brister drycker upp tragiskt att såna får fortsätta med de som gör.

Stenings Swimmingpool & Spa AB
4.8/5 i betyg av 123 omdömen 4.8 av 123 omdömen

Ända från inköp och installation av pool och spa till service och försäljning av tillbehör så har Stenings varit klockrena. Svarar snabbt oc

Isak S
Skrev om Modern Pool

Okunnig, löser inte problem som dom har orsakat, oseriös, vi tyckte att det var jätte bra i början för att det gick snabbt och renovera, men när vi börja upptäck fel då var det inte Roberts fel, hans personal skrattade åt honom när han skulle berätta om hur jobbet skulle gå till.

Mikael P
Skrev om Modern Pool

Robert installerade – inklusive markarbete – en ovanmarkspool från JF Fritid åt mig. Vidare byggde han och hans gäng ett omkringliggande trädäck, som blev mycket snyggt. Robert var mycket noggrann vid utförandet av arbetet och han är alltid på gott humör. Jag vill varmt rekommendera honom!

Joachim H
Skrev om Modern Pool

Professionell och kunnig poolbyggare, rekommenderas

Charlotta E
Skrev om Modern Pool

Bra bemötande , felet nästan fixat pga beställningsvara men jag kan fortfarande bruka poolen medans .killarna visste vad dom gjorde men vi fick prata engelska då deras svenska inte var på topp.

Sergio T
Skrev om Modern Pool

Fick snabb hjälp och proffsigt montage + tips om pool skötsel. Bra tillgänglighet trots att pool är på en ö i skärgården.

Eva R
Skrev om Modern Pool

Trevliga och snabba personal rekommenderas!!😊

Patrik W
Skrev om Modern Pool

Proffsig och snabb installation.

Peter E
Skrev om Modern Pool

Han löste problemet med vårt SPA. Tyvärr råkade han slå ifrån säkringen till vår frys när han kollade om något var galet i proppskåpet. Vi upptäckte inte det för än dagen efter vilket resulterade att vi fick slänga en del mat. Dessutom fick jag inget svar på vad som var fel när jag frågade. Vad jag kunde se bytte han inga delar så jag misstänker att det kan varit någon säkring eller dyl. som stod fel, hade varit schysst att berätta vad så kanske jag kan kolla det om felet uppstår igen istället för att behöva få hit er igen för 4000kr.

Emmanuel T
Skrev om Modern Pool

Vi anlitade Moderna Pool Service för en totalentreprenad pool och altan projektet. Robert och hans team var alltid trevliga och gjorde en mycket bra jobb. Jag kan varmt rekommendera Moderna Pool Service.

Bo-michael B
Skrev om Modern Pool

Min ursprungliga fråga var, vad kostar det om jag bara behöver sätta på mig badbrallorna och hoppa i? Den ursprungliga everantören klarade aldrig av att svara på den frågan varför vi beslutade att bygga vår pool själva. Vi klarade en hel del men det var ett mycket större jobb än vi trodde. Till slut gick vi bet men då tog Robert och hans team över. De kollade bygget, svetsade dit en ordentlig tjock liner och satte igång hela systemet som både vi och två elektriker gått bet på. Borde ha ringt honom tidigare eftersom han kan...

Tomas H
Skrev om Modern Pool

Moderna Pool har renoverat vår 15 år gamla pool, så vi slapp bygga en ny. Han har bytt liner samt flyttat teknikrummet. Vidare har han beställt och installerat en värmepump, samt beställt och monterat ett pooltak. Robert är mycket professionell och kunnig.

Modern Pool gillar detta
Robert B
Skrev om Modern Pool

Trevliga och kompetenta killar.

Charik K
Skrev om Modern Pool

I was very much satisfied with Robert and his team. The project was completed within time and even recommend him to my friends.

Niclas R
Skrev om Modern Pool

Anlitade Robert för en totalentreprad av poolbygge och altan. Vi är verkligen supernöjda med resultatet! Robert och hans team är verkligen professionella, vet vad de gör, responsiva och svarar alltid fort och har en bra dialog. Enda anledningen att det inte blir fem stjärnor är att vårt bygge försenades lite då vår liner hade tagit slut hos leverantören. Annars finns inget att anmärka. Snyggt gjort och proffsigt. Kan verkligen rekommendera.

Halit K
Skrev om Modern Pool

Arbetet är ok men inte riktigt service minded

Pia T
Skrev om Modern Pool

Hej Moderna poolservice är ett seriöst företag. Kommer på utsatt tid och levererar enligt överenskommelse. Inga överraskningar i form av oväntade extra utgifter. Kan varmt rekommendera dem och ställer gärna upp som referens. Med vänlig hälsning, Pia

Emmanouil R
Skrev om Modern Pool

On the plus: - ok communication, a bit unclear on what the process included in my case. - on time - job done (but…) On the minus - job done BUT details were missed which I had to do - there was an obvious time pressure which didn’t allow for much talk or explanations - quite expensive (no other peers to compare, but still)

Therese A
Skrev om Modern Pool

Moderna pool levererade i tid och enligt satt budget. Allt bemötande var mycket proffessionellt. Robert är mycket kompetent och bra på att ge tips och råd.

Roger B
Skrev om Modern Pool

Snabb service, proffsigt uppträdande, kunnig kille som jobbade snabbt. Kommer absolut rekommendera dem till alla.

Pernilla K
Skrev om Modern Pool

Snabba att få kontakt med när vår poolpump slutade fungera. Kort väntan på besök, proffsig felsökning och åtgärd. Kan varmt rekommendera! Vi kommer fortsätta använda dem framöver

Maja T
Skrev om Modern Pool

Vi har lite ”udda” pool och enda företaget som kunde ” fixa” det var Modern Pool.Jobbar snabbt och effektivt, kan sitt jobb, trevliga och man blir bra bemött.

Total A
Skrev om Modern Pool

Väldigt bra resa från projektering av pool till slutresultatet. En bra partner att ha att göra med .

Hannah M
Skrev om Modern Pool

Jättefint hantverk och duktiga hantverkare. Stort minus på kommunikationen då de både var svåra att få tag på och gav otydlig information. Vi misstänker att de kanske åtog sig för många projekt samtidigt vilket blev kännbart i vårt fall.