Mohammad Jasem  Jasem

1.0

6 omdömen om Mohammad Jasem Jasem

Henrik S
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Denna mannen och taxibolaget borde spärras in i ett thailändskt fängelse eller behandlas som killen i Midnight Express. Han lurar och bedrar folk på sina slantar. 399 kr för 1,2 km. Från Gustaf Adolfs Torg i Malmö till Rörsjöstaden. Vi hade tyvärr festat och var på partajhumör så ingen reagerade över priset. Undvik eller spärra helst in denna tjyv "människa".

Sarah N
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Tok dessverre taxi fra Lund togstasjon til Dalby med denne sjåføren. Vi betalte 799 sek for reisen. Voldsomt dyrt da prisen inkluderte studentrabatt. Fikk heller ingen kvittering på turen. Til vanlig burde en slik tur på en vanlig hverdag koste maks halve prisen. Så obs videre!

Eva M
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Betalade tyvärr 673kr för 11km det är rena bedrägeriet ...frågade flera gånger vad priset var!!!

korab k
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Betala ett fett överpris för en körning inom Malmö från heleneholm till sallreupsvägen! Dessutom hade han dragit 50 kr mer än vad jag skrev på kvittot! Grymt oseriös som absoult inte borde få köra taxi!!

Emily P
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Fick betala ett fett jävla överpris, taxametern tickade snabbare än något jag sett. Sen påstod han sig köra för Taxi Malmö, vilket självklart inte stämde. UNDVIK!

Mikael B
Skrev om Mohammad Jasem Jasem

Lägger på dricks själv efter resan. Kortläsaren "fungerade inte" och efter min signatur har Mr Jasem själv lagt på 15:- dricks...