Robin Henning

Robin Henning

Robin Henning är mäklare på MOHV Gävle

Robin Henning har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Robin Henning har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.8. Robin Henning har haft 22 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

41 omdömen om Robin Henning

Sedan starten hos Reco 2021
Tord C
Södertull

Från det första samtalet till att försäljningen av bostaden slutfördes var Robin på MOHV mycket engagerad, kommunikativ och hjälpsam. Han har varit mycket noggrann och genom hela processen sett till att vi varit uppdaterad om de pågående delmoment och verkligen lyhörd för våra önskemål och frågor. Jag kan varmt rekommendera Robin om ni är i behov av en seriös, kompetent och skicklig mäklare.

Sara C
Centrala Gävle

Robin var lyhörd, tillgänglig och ödmjuk. Han planerade visningen av lägenheten i tidsslottar vilket uppskattades mycket, vi fick därmed tid att själva känna in lägenheten och det bidrog till en annan typ av personlig upplevelse för objektet. Robin kändes personligt engagerad i vår köpresa, mycket snabb på återkoppling och höll oss alltid väl informerad om processen. Vi har tidigare stött på mäklare som upplevts stressade, opersonliga och ”pushiga”, men Robin var totala motsatsen till detta. Vi kan VARMT rekommendera Robin...

Fanny S
Centrala Gävle

Robin är en väldigt skicklig mäklare som strävar efter att ge dig som säljare en känsla av trygghet genom hela bostadsaffären. Han är mycket noggrann med att sätta realistiska förväntningar inför försäljningen och engagerar sig djupt för att förstå din bostad väl, vilket gör att han kan marknadsföra den på bästa möjliga sätt för potentiella köpare. Jag kommer definitivt att anlita Robin igen!

Göran W
Söder

Robin är en engagerad och driven mäklare, alltid tillgänglig och han fick lägenheten såld TVÅ dagar efter första visningen och dessutom med en summa klart över vår förväntan! Vi är så nöjda med Robins arbete och han rekommenderas varmt.

Laila B
Söder

väldigt trevligt bemötande. kunnig, informativ, lättsam, social, lätt att samarbeta med levde verkligen upp till mina förväntningar

Victoria E
Centralt/Väster

Robin är en hängiven och påläst mäklare som inger förtroende. Jag kan varmt rekommendera honom vidare till dig som går i sälj eller köptankar.

Johannes T
Brynäs

nöjd kund Bra service, trevlig och hjälpsam

Sami T
Brynäs

Snabb, kompetent och tillgänglig. Mycket bra förhållningssätt

Merethe F
Södertull

Jättetrevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt snabbt och enkelt.

Robin A
Södertull

Otroligt engagerad och lyhörd mäklare som gör allt för att få så många spekulanter som möjligt till visning. Väldigt driven med marknadsföring. Vi är väldigt nöjda med Robin och skulle rekommendera honom och MOHV till alla!