Anton Zellman

Anton Zellman

Anton Zellman är mäklare på MOHV Täby

Anton Zellman har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Anton Zellman har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 196 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Zellman har haft 52 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

196 omdömen om Anton Zellman

Sedan starten hos Reco 2019
Filip H
Hägerneholm

Snabb, lyhörd, tillgänglig. Allt bara positivt. Tack Anton!

Casper F
Hägerneholm

Väldigt trevilg och välbemötande.

Lars A
Ullna strand

Vi hade ingen brådska med att sälja vår lägenhet valde att inte annonsera ut vår lägenhet till försäljning. Trots utan annonser ordnade Anton att lägenheten blev såld till ett acceptabelt pris. Allt gick lugnt och bra till. Kände aldrig någon stress.

Anna Maria Therese W
Hägerneholm

Från första kontakt så har mäklaren varit stöttande, tillgänglig och informativ. Vi har känt oss hörda som köpare och Anton har ur vår synvinkel bemött både våra och säljarens önskemål. I jämförelse med andra mäklare vi varit i kontakt med så har Anton varit mycket trevligare och proffsigare, men främst av allt och vilket har varit väldigt uppskattat för oss, snabb i svar. Jag skulle absolut rekommendera mäklare Anton Zellman till andra, samt tveklöst även anlita honom för eventuell framtida försäljning.

Hossein B
Hägerneholm

En dedikerad, hängiven, ödmjuk men respektingivande person. Som finns oftast ett SMS bort. Läser av kundens behov snabbt och gör resan för båda säljare och köpare behagligare unders den stressfyllda försäljning/köp processen. Rekommenderar honom på alla sätt.

Malin W
Ullna strand

Anton känns trevlig och pålitlig. Kunnig och bra!

Simon T
Ullna strand

Trevlig, lugn och lösningsfokuserad.

Marianne C
Näsby Park

Bra att kommunicera med. Trevlig mot både oss och spekulanter.

Torkel Stefan L
Näsby Park

Ja, jag uppskattar hans arbete med att vägleda säljare och köpare genom processen. Han är positiv och ställer alltid upp. Jag och säljaren fick en noggrann genomgång av avtalet före underskriften. Jag kan rekommendera Anton.

Kent G
Gribbylund