feedback company

Checkins
Ring företaget
Mölndals golv companie

Vänortsgatan 4 A 431 60 Mölndal

Mölndals golv companie finns på Vänortsgatan 4 A i Mölndal och är sökbara på bl.a. Golvslipning och Trägolv

Mer funktioner

Vad tycker du om Mölndals golv companie

Läs vad Recos användare tycker om Mölndals golv companie

• Status: 3
    skrev om Mölndals golv companie:
    Även jag måste varna för detta företag. De följde inte anvsningarna på förpackningen vid lackering, de la ett lager eller två alldeles för tunna lager och det var dessutom ojämnt slipat på sina håll. jag läste recensionen nedan och skulle gått på magkänsla, pengar i sjön.
  • Status: 1
    skrev om Mölndals golv companie:
    Varning! Golvet slipades inte tillräckligt, lutades fläckvis och oljades endast en gång, därefter polerades det ej, mao de gjorde allt fel och följde inte alls oljetillverkarens beskrivning på hur man skall göra vilket medför ett riktgit sunkigt, smutsigt och fult golv (och de förstörde dessutom min badrumsmatta)

Företag nära Mölndals golv companie

Gamlestadsvägen 2, GÖTEBORG

Läs mer om Rejäl Byggkonsult AB

0 bilder från Mölndals golv companie

Taggar för Mölndals golv companie

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Mölndals golv companie