Monki Kalmar

Monki Kalmar

Ring 0480-49 30 85 www.hm.se
3.4

H&M erbjuder mode och kvalitet till bästa pris med ett brett och varierat sortiment för dam, herr, ungdom och barn. Inom avdelningarna finns flera olika koncept.

5 omdömen om Monki Kalmar

Yasmin O
Skrev om Monki Kalmar

Shoppar mycket på barnavdelningen men även lite sköna tröjor till mig själv- till ett bra pris! H&M Rekommenderas verkligen!

Talla A
Skrev om Monki Kalmar

På HM kan jag hitta riktigt snygga kläder till låga priser. Dom har ett stort utbud som passar alla. Gillar främst när det är rea på HM. Då kan jag hitta kläder som fortfarande är trendiga men till oerhört låga priser. Kvalitén på kläderna är också bra.

Cecilia Å
Skrev om Monki Kalmar

Jag tycker att H&M i Kalmar är ganska rörigt. Väldigt dåligt sortiment och ofta väldigt urplockat. Rean (då dom har någon) är ingen höjdare, då dem inte sänker plaggen med så mycket, vilket det gör i andra butiker. Det finns mycket de kan bättra på i butiken.

Cecilia K
Skrev om Monki Kalmar

Hm är så bra uppdelat i Kalmar, och jag gillar att kunna välja min avdelning. På en stor nedre botten har de det ordinarie sortimentet av kläder. Där är damavdelning, herravdelningen, barnavdelning och avdelningen för accessoarer och smink. Alltså det mesta man kan hitta i H&M´s sortiment. Hittar man inte vad man söker där kan man åka upp i rulltrapporna och kommer då till divided´s avdelning. Ja, man hittar alltid nåt fint här och man shoppar nästan jämt där. Minus dock för H&m´s kläder är att det faktiskt inte håller så bra, och spricker lätt i sömmarna. Kanske därför det är så billligt.

Emma J
Skrev om Monki Kalmar

En av de bätte H&M-butikerna jag varit i utanför Stockholm och Göteborg. Här har de ett väldigt bra utbud av Divided och accesoarer, även trendavdelningen är bra. Det är synd att de har så få provrum på övervåningen, det är ofta lång kö när jag är där och man vill inte alltid vänta för att få prova då. Annars är affärern trevlig och personalen är ingenting att klaga på. Och precis som i alla andra H&M-butiker är det snygga kläder!