Mordgåtan

Mordgåtan

Ring 08-410 079 08 www.mordgatan.se
3.8

Vi skapar moderna mordgåtor med mycket spänning och humor. Det är ett spännande koncept där gästerna själva medverkar. Med hjälp av uppdrag, ledtrådar och improvisation ska deltagarna försöka lösa mordgåtan i samband med en god middag.

4 omdömen om Mordgåtan

Sofia B
Skrev om Mordgåtan

En riktigt trevlig middag på Engelen med ett lite annorlunda koncept. Jo en person dog, haha, riktigt kul att få klura ut vem av oss som var mördaren. Självklart dog ingen på riktigt! Men riktigt bra mat och roligt med en lite annorlunda middag.

Swedish Wealth Institute AB
4.7/5 i betyg av 45 omdömen 4.7 av 45 omdömen

Swedish Wealth Institute AB is a great company, always replying to your questions and giving opportunities to their clients to increase thei

Lennart P
Skrev om Mordgåtan

Mordgåtan gav oss en oförglömlig kväll! Vi är så nöjda och det har inte pratats om annat denna vecka! Jag har vidarebefordrat deras kontaktuppgifter till ett flertal som vill uppleva en liknande kväll!

Madeleine
Skrev om Mordgåtan

Vi hade bokat Mordgåtan och såg fram emot en trevlig kväll men ingen kom från Mordgåtan trots att det var bokat och klart. Snacka om pinsamt när man bjudit in massa vänner. Uselt!

Peter S
Skrev om Mordgåtan

Bokade Mordgåtan till grillfesten med kollegorna. Det vart en humoristisk kväll med mkt skratt, Uppskattat!!