MP Bygg

MP Bygg

Vi på MP Bygg har lång och bred kompetens med erfarenhet från olika områden i byggbranschen. Därför kan vi tillgodose just dina behov och därmed garnterar vi att jobbet blir utfört ordentligt och med stor noggrannhet. Inget jobb är för litet eller för stort. Vi är mycket flexibla och utför jobbet snabbt.

15 omdömen om MP Bygg

Ulrika S
Skrev om MP Bygg

Vi har renoverat fasad (puts, stenläggning), veranda, fönster, kök samt golv (i 2 omgångar) med hjälp av MP Bygg. Vi kan varmt rekommendera dem. De har varit tillmötesgående och resultatet har blivit bra. Mindre fel har rättats till utan vidare. Mycket prisvärda. Skulle absolut anlita dem igen.

Ingmarie A
Skrev om MP Bygg

Mycket bra bemötande och mycket effektiva. MP bygg vara snabba på att svara med offert och genomförde arbetet med vår garageombyggnad snbbt och professionellt med bra resultat till fast pris. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekomendera MP bygg.

Erik T
Skrev om MP Bygg

Mycket bra bemötande på alla sätt. Dom levererade på tid och utförde de ändringar vi bad om. Prisvärda och upplevdes som mycket seriösa.

Jozef M
Skrev om MP Bygg

I stort fungerade allt bra. Inga större invändningar mot företaget.

Lars W
Skrev om MP Bygg

-Seriöst -Över förväntan -Stämningen var god och lättsam/Flexibla vid behov av småjusteringar -Värdet högt då offert och faktura stämde väl även efter vissa löpande justeringar -Ett bra jobb med hög finish utfört på kort tid. Välstädat efter varje delmoment och när jobbet var klart!

Arek D
Skrev om MP Bygg

Jättenöjd med jobbet! Snabbt och snyggt utfört samt till bra pris.

Inger Jan F

Trevlig och tillmötesgående personal. Arbetet som utfördes blev bättre än förväntat. Hög servicenivå. Vi fick mycket utfört för det vi betalade. Vi rekommenderar gärna företaget.

Mats C
Skrev om MP Bygg

Bra, flexibla med tider för möten och snabba med återkoppling. Bra God Prisvärt och bra utförande. Positiv, flexibelt, prisvärt.

Jan B
Skrev om MP Bygg

Trevligt och professionellt bemötande. Lyhörda och hjälpsamma under hela byggtiden. Hög service. God stämning. Klart prisvärd. Att anlita MP Bygg var en positiv upplevelse. Resultatet blev bättre än väntat.

Erik K
Skrev om MP Bygg

Vi har anlitat MP bygg för olika uppdrag bl.a. markarbeten, reparationer och tillbyggnader. De har utfört uppdragen väldigt bra, är punktliga och håller vad de lovar. Vi är mycket nöjda.

Payam F
Skrev om MP Bygg

Mkt proffsiga o duktiga hantverkare. Höll tiden exakt o budget precis. Kan verkligen rek. de.

Stig S
Skrev om MP Bygg

1. Bra, men ingen talade svenska, men förstod. 2. Bra, men ibland blir finishen inte helt OK, men viljan att rätta till är mycket god. 3. Mycket bra. 4. Bra. 5. "Good value för money"

Håkan D
Skrev om MP Bygg

Proffisga Stod för vad dom lovat Tänkte själva och kom med lösningar Inget strul vare sig under arbetstiden eller efteråt.

Anders H
Skrev om MP Bygg

Jag anlitat MP Bygg vid två tillfällen och hoppas göra det fler gånger. MP Bygg har skickliga yrkesmän och en pålitlig och kostnadsmedveten ledning. Jag rekommenderar gärna MP Bygg.

Georges M
Skrev om MP Bygg

Mycket hjälpsamma gjorde jobbet på ett proffsit sätt, t.o.m. dem försökte att spara pengar åt mig vilket inte alla är intresserade tyvärr !! jätte nöjd rekommenderar varmt