Myrra Design & Inredning AB

Myrra Design & Inredning AB

www.myrra.se
2.8

Vårt breda sortiment av noggrant utvalda produkter för hemmets alla rum inspirerar och ger nya impulser och idéer.

6 omdömen om Myrra Design & Inredning AB

Thomas  B
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

Denna så populära och mysiga butik saknar allt vad man kan förknippa med service. För nästan ett år sedan besökte vi Myrra och köpte ett överkast. Vi kände oss inte 100% nöjda med valet och lämnade tillbaks överkastet. Vi frågade efter ett annat och det utlovades att det skulle komma in under våren. Det har till idag inte dykt upp något, och vi har varit i kontakt med butiken som lovat flera gånger att återkomma, men det har man inte gjort. Så alla ni som funderar på att handla var 100% säker, eftersom de inte lever som de lovar

Kajsa E
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

Mysig liten inredningsbutik med en himla massa ljus och prydnadssaker, gillar även deras tapeter. Har till och med endel smycken och köksprylar. Gullig barnavdelning.

Charlotte G
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

Här blandas högklassiska design produkter med exklusiva kläder för dam och herr. Min personliga favorit är lexington produkterna som bara säljs på myrra i uppsala. Men de har även andra märken som kartell och mulberry. Butiken är uppdelad på 2 plan vilket gör det lätt att hitta det man söker kläder som inredning. Denna butik är uppsalas mest exclusiva.

Kristina M
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

En gullig liten butik som har dyra lampor, gottluktande ljus och snygga köksredskap. De har superfina servetter också, jag hittade några med smågrisar på en gång. Och så har de roliga sopkvastar! Tyvärr är det så litet att man känner sig lite uttittad där inne.

Sara H
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

Myrra är en liten mysig butik som ger mycket inspiration till hem och inredning. Ganska litet sortiment och ganska mycket i samma stil, men ändå en trevlig affär. Det vanliga för en sån här typ av affär finns: ljuslyktor, kuddar, glas och muggar, mera ljuslyktor...

Alexandra L
Skrev om Myrra Design & Inredning AB

Ganska trevlig affär men en del fina saker. Lite väl dyrt för studenter, en bra affät att ta föräldrarna till. Lite lantliare stil. Mycket vitt ock keramik. Personalen är trevlig. Bra utbud av blockljus.