Naprapat Bokneberg

Naprapat Bokneberg

Ring 070-148 18 00 www.naprapatbokneberg.se

Välkommen till Naprapat Bokneberg! Vi på Naprapat Bokneberg ser till att du slipper ha ont i kroppen och behandlar din smärta. Först hittar vi orsaken till värken och ser till att behandla för att du ska bli så smidig, stark och stabil som möjligt. Behandlingar: Nack och ryggsmärta, smärta i knä, besvär med höft, muskelsträckning,...

34 omdömen om Naprapat Bokneberg

Behrouz S
Skrev om Naprapat Bokneberg

Jag hade fruktansvärd smärta i axeln under 6 månader tills började behandlas hos Gunnar’ under de 6 månaderna hade jag gjort alla möjliga behandlingar dvs röntgen magnetröntgen , ortopeder, fysioterapeut ..etc men ingen kundens verka smärtan , nu efter knappt 3 månader som behandlas hos Gunnar, axeln är 80% bättre och här med tackar jag honom med sina ”guldfingrar ” Tacksam patient Behrouz Shariary

Camilla Westling Leg Naprapat
5.0/5 i betyg av 279 omdömen 5.0 av 279 omdömen

Blev rekommenderad av familj som gått på behandling hos Camilla och när jag nu fick problem med ryggen bokade jag tid hos henne. Väldigt tre

Iris K
Skrev om Naprapat Bokneberg

Jag har i många år gått hos olika naprapater och då fått det jag trodde var bästa hjälpen. Först när jag kom till Gunnar förstod jag att jag faktiskt kan bli av med mina smärtor/besvär i längre perioder. Och man får alltid en bra förklaring av hur kroppen/musklerna fungerar!

Kristian L
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är jättebra! Han förstår hur muskler, leder, nerver, skelett mm hänger ihop och hittar roten till det onda. Han har lagat mig varje gång något varit paj och jag varit rädd för att jag tappat någon rörelseförmåga eller fått någon långvarig smärta. Med behandling och mer (rätt) rörelse i läxa!

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Nathalie B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Väldigt duktig, kunnig och ger sig inte förrän han hittar felet🙏🏼

Klara L
Skrev om Naprapat Bokneberg

Jag fick bra hjälp med min skada och var trevligt bemött. Jag fick även en bra förståelse för vad det var som orsakade problemet i grunden vilket jag inte har fått tidigare. Allmänt bra.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 885 omdömen 4.7 av 885 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Sten G

Han är jättebra behöver inte vänta lätt att boka tid och redan 07:00 😃

INGOLF CHRISTOPHERSSON G
Skrev om Naprapat Bokneberg

Man känner sig trygg i Gunnars händer. Natropati behandlingen levde upp till mina förventningar.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1028 omdömen 4.7 av 1028 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Amandus K
Skrev om Naprapat Bokneberg

Otroligt kunnig och trevlig. Blev bättre direkt

Karin R
Skrev om Naprapat Bokneberg

Jag har blivit bemött och fått hjälp och tips på bästa sätt.

Performance Center Lindhagen
4.9/5 i betyg av 282 omdömen 4.9 av 282 omdömen

Jag går en gång i veckan och alltid blir på det bästa sättet välkomnande Genom min rehab valde jag henne, knappt kunde gå eller röra min k

Agit B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Verkligen en helhet i toppklass! Från felsökning, till att behandla det hittade felet och efterarbetet, så gick allt felfritt. Gunnar har en grym kunskap och känsla. Bortsett från arbetet så var även hans service och bemötande i topp! Blir definitivt återbesök! //Agit

Micke H
Skrev om Naprapat Bokneberg

It's a kind of magic för att citera Freddie. Gunnar har trollat mig i form ett antal gånger nu. Axel, ländrygg, skuldra och bröstrygg har alla gått från invalido till fullt fungerande på kortare tid än jag kunnat drömma om. Rekommenderar starkt ett besök!

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 610 omdömen 4.7 av 610 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Lisa L
Skrev om Naprapat Bokneberg

The experience felt like a miracle. I had been having problems with my achilles for months and had tried resting and stretching, but it was still hurting. I had chalked it up to just getting "older" until my trainer recommended Gunnar. Gunnar had triangulated the problem in the first visit and gave me adjustments and acupuncture with current. He explained the interworking of joints/muscle/nerves/connective tissue and how my hip joint/mobility/spine was actually affecting my achilles. The pain was gone after the first...

Marcus V
Skrev om Naprapat Bokneberg

Fantastisk service och grym behandling. Alltid varit nöjd med mina besök.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 432 omdömen 4.7 av 432 omdömen

Klas E
Skrev om Naprapat Bokneberg

Mycket professionell och kunnig naprapat. kan starkt rekommendera Gunnar till vänner och bekanta.

Peter V
Skrev om Naprapat Bokneberg

Professionellt bemötande, god lyhördhet och ett genuint intresse att förstå problemen (symptomen) samt bakomliggande rotorsaker. Behandlingen gav god effekt och jag har sedan dess kunnat träna utan att problemen kommit tillbaka. Förutom behandlingen i sig så fick jag med mig en mängd goda råd för min framtida träning, och även inspiration för att sätta träningen i ett större sammanhang kring kost, sömn, återhämtning och andra livsstilsfaktorer.

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 323 omdömen 4.8 av 323 omdömen

Snabb besökstid och väl där inga väntetider. Bra och professionell behandling. Mina fotproblem borta.

Örjan Lennart H Örjan Lennart H
Philip B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Trevlig och lyhörd. Känns väldigt proffsigt

Eleonor N
Skrev om Naprapat Bokneberg

Alltid väldigt trevlig och mycket kunnig

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2589 omdömen 4.7 av 2589 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Charlotte P
Skrev om Naprapat Bokneberg

Mycket kunnig och trevlig. Fått stor hjälp!

Teresia S
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är mitt ess i rockärmen. Oavsett om jag kommit dit med en början på en hälsporre eller en nackspärr så har Gunnar hjälp mig att bli av med problemet på maximalt två sessioner. Han är effektiv och kunnig, jag kan varmt rekommendera ett besök!

Christopher B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är grymt kompetent och påläst.

Tom Erik U

Trevlig och professionell behandling

Kristian G
Skrev om Naprapat Bokneberg

Han är den bästa naprapaten jag någonsin träffat. Proffsig, kunnig och ärlig. Säger som det är och förklarar vad du behöver göra för att bli bra igen.

Kristina B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är inkännande, lyssnar och ställer relevanta följdfrågor. Jag upplever honom som extremt proffsig och kunnig. Jag har gått till honom i två omgångar och har vid båda tillfällena blivit i princip helt problemfri. Han är också lite "sträng" och får en verkligen att förstå att övningar är viktiga och att man själv måste ta ansvar för sin kropp. Jag har rekommenderat Gunnar till alla jag känner som är behov av en naprapat/kiropraktor/fysioterapeut. Prova Gunnar!

Johanna O
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar Bokneberg är otroligt kunnig och har en holistisk syn på kroppen

Maria R
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är engagerad och kunnig. Avslappnat och vänligt bemötande. Jag hade ont i hamstringsmuskel och har bekymmer med båda knäna. Jag fick bra och effektiv behandlig, och övningar att göra på egen hand. Bra!

Per Z
Skrev om Naprapat Bokneberg

Skickligt på alla sätt Suveränt bemötande

Disa B
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnar är oerhört påläst, skicklig naprapat och jobbar med att korrigera felaktiga rörelsemönster. Han ger tydliga instruktioner för de övningar man själv ska göra för att inte behöva gå dit igen.hjälpte mig efter höftoperation då fysioterapeuten inte var tillräcklig alls för att verkligen komma vidare. Väl investerad tid och pengar.

Majvi S
Skrev om Naprapat Bokneberg

Jag blir alltid bra bemött av Gunnar Bokneberg. Jag får en noggrann genomgång av kroppen och blir oftast mycket bättre. Jag rekommenderar verkligen hans behandlingar, men problemet med mitt bäcken är speciellt och ibland är det bara min läkare som lyckas med sin behandling.

Jesper R
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gått till 20+ genom åren och Gunnar är i en klass för sig. Sen är han lika social som kompetent så alltid lika stor dos nöje som nytta.

Birgitta S
Skrev om Naprapat Bokneberg

Med gott bemötande, god kunskap och excellent naprapati.

Alexander M
Skrev om Naprapat Bokneberg

Väldigt kunnig naprapat, även vad gäller kost mm. Rekommenderas starkt!

Tess M
Skrev om Naprapat Bokneberg

Gunnars bemötande, kompetens och erfarenhet skapar tillsammans en oerhört trygg miljö och behandling. Jag rekommenderar alltid Gunnar som första alternativ till familj och vänner som behöver hjälp. Både när det är en skada, smärta eller ett nytt träningsprogram som behövs.

Pamela M
Skrev om Naprapat Bokneberg

Bästa ever med både träning och behandlig

Svar från Naprapat Bokneberg

Tack för din fina kommentar. Hoppas din träning fortsätter bra.

Kalle S
Skrev om Naprapat Bokneberg

Bra bemötande , kunnig och väldigt noggrann Bra !

Svar från Naprapat Bokneberg

Tack för ditt fina omdöme. Må bäst med vidare träning.