Naprapaterna Kungsholmen

Naprapaterna Kungsholmen

www.naprapaternakungsholmen.se
  • BadgeTwoYears

På Kungsholmsgatan 32 hittar du Naprapaterna Kungsholmen som har funnits på Kungsholmen sen -94. Idag är vi 6 naprapater som arbetar med allt från privatpersoner till företags och försäkringspatienter. Alla naprapater som jobbar hos oss lyder under Hälso och sjukvårdslagen samt att vi alla är anslutna till Svenska Naprapatförbundet....

206 omdömen om Naprapaterna Kungsholmen

Sedan starten hos Reco 2011

Margareta S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag fick stort förtroende för min naprapat. Hon lyssnade verkligen på mig och jag kände mig bekväm i hennes vård. Hon skapade en avslappnad stämning samtidigt som hon hon var tvungen att ge mig behandling som annars skulle ha gjort mer ont om jag varit spänd. Behandlingen har hjälpt mig.

Elin H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa var mycket trevlig, hon förstod vad jag behövde för typ av behandling, jag kommer gärna tillbaka fler gånger.

Agneta S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Helt enkelt otroligt nöjd på alla punkter!

Erika F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fantastiskt bemötande och väldigt duktiga naprapater, är alltid nöjd när jag går därifrån.

Mattias L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsigt och kunnigt bemötande, rekommenderas.

Monica S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Det finns ingen som Annika Hertzsch på Kungsholmen!

Vanessa L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ida är superduktig på sitt jobb och har verkligen hjälpt mig med diverse låsningar i ryggen. Proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Rekommenderar varmt!

Jennifer T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev väldigt bra bemött av naprapaten jag skulle träffa. Jag hade inte så mycket förväntningar då jag aldrig har varit hos en naprapat tidigare. Jag fick tips om att gå pga stel nacke och huvudvärk. Min naprapat var otroligt pedagogisk och gick igenom varje steg noggrant så jag förstod vad som skulle hända. Hon frågade också hela tiden om allt kändes ok. Så det kändes väldigt tryggt och bra. Det kändes så mycket bättre i hela kroppen efter min behandling och jag ska gå snart igen. Tack!

Jane L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lisa är väldigt lyhörd, kompetent och proffsig. Tack för hjälpen!

Kerstin B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag har blivit hjälpt med mina besvär alla gånger jag har uppsökt den naprapat jag brukar gå till.

Elisabeth S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket trevligt och kompetent bemötande av naprapaten Lisa. Kände genast att hon visste vad hon gjorde och med frågor ringade in mina problem. Gav mig mod att återigen ta kontakt med min VC och knäläkare på Ledplastikcentrum vilket lett till att jag nu står i operationskö. På behandlingsbordet är hon hela tiden mån om att inte ta i för hårt eller för lite och när jag går därifrån känner jag mig mycket lättare och mjukare. Fick tips om henne från en bekant som fått proffsig hjälp för en annan åkomma vilket ledde till att...

Adriana T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

De är alla kunniga och professionella men min favorit är Ida P. Har varit patient hos Naprapaterna Kungsholmen i flera år och går då och vid behov. Lätt att få tider och enkelt att boka. Känns tryggt att veta att de finns och mår alltid bättre efter ett besök hos de.

Helena L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Världens mest pricksäkra naprapat. Gjorde underverk på kort tid med mjuka metoder. Otroligt uppskattat, TACK!

Annika L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Effektiv behandling och vänligt bemötande

Britta S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Supertrevliga och väldigt skickliga. Glad att jag hittade dem

Bengt-göran B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

De finns nära min bostad och har genom åren räddat mig när jag fått ryggskott.

Ulrika H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mycket bra bemötande och mycket bra behandling av Ida Petersson! Tummen upp!

Marianne N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Vara varit hos Ida som är kunnig, engagerad och väldigt väldigt trevlig 😊

Cecilia E
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsig hjälp som gav resultat!

Maria B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Mkt kunnig och trevligt bemötande.

Lars T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har alltid blivit fantastiskt bra bemött av alla jag har träffat. Jag har Ida som naprapat och hon levererar alltid 100%. Hon är dessutom väldigt trevlig och behaglig samt duktig vid frågor runt träning mm Lasse Törnqvist

Alethea R
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid effektiv behandling och väl bemöt

Eva R
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffesionellt mottagande, kontinuitet i samtal och behandlingarna mellan gångerna även om det gått ett par veckor. Bra lyssnaröron och varmt mottagande

Gunnel A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt bra terapeut riktigt bra

Karl B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Enkelt att boka och trevligt bemötande. Lokalerna är ljusa och fräscha vilket uppskattas. Det finns även vatten i entrén.

Ulrika P
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig miljö, vänligt bemötande, personlig behandling av proffsiga naprapater! Annika och Annika har jag fått hjälp av genom åren på Naprapaterna Kungsholmen. Tack!

Kerstin L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har gått till Naprapaterna Kungsholmen i flera år, trevlig, lyhörd och kompetent personal.

Anna M
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Bra bemötande och proffsig behandling av Lisa!

Sara H
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Fint bemötande och bra resultat!

Peeter M
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt bemötande, utmärkt behandling och möjlighet till återkoppling.

Per S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Återbesök hos min naprapat där tid som vanligt kunde bokas snabbt. Glatt bemötande av proffessionell personal som snabbt förstod problemen och inledde behandling. Redan vid första besöket var en jobbig låsning i ryggen underlättad och efter besök två samma vecka så är ryggen knäckt och tufft behandlad men problemen är så mycket bättre och jag kan vara en normal person igen . Tack för att ni finns när min rygg krånglar. Jag kommer tillbaka när det händer igen !

Arne F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunniga. Lyhörda för de problem jag har och hjälper till med god kompetens

Julie M
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Viktoria är fantastisk! Jag kände mig som en ny människa efter behandlingen

Ayman A
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Lätt att boka tid. Trevligt bemötande och professionell personal.

Caroline L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsigt och varmt bemötande. Vill hjälpa att komma åt rotorsaken till problemet. Rekommenderas!

Göran A

Tack för hjälp med mitt knä - Min skidhelg räddades 😊

Cesilia K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Kunnig personal och trevligt bemötande!!!

valdemar e
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har vid upprepade gånger fått mycket bra hjälp med rygg, armar och händer här. Mycket kunniga.

Karin Å
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Jag blev mycket väl bemött vid ankomsten. Mina förväntningar var mer av nyfikenhet och förhoppning att få hjälp med smärta i främst ländryggen. Behandlaren var mycket kunnig och professionell upplevde jag. Jag fick bra tips och råd.

Thomas P

Bästa naprapaterna! 🤗 Kan varmt rekommendera Ida! 🤗

Maria K

Bästa Naprapaten jag varit hos, Annika Kastell/Maria

Nikolas F
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevlig och kunning personal. Lätt att hitta och fina lokal

Julia W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Viktoria har varit förstående, proffsig och mycket hjälpsam. Jag är mycket nöjd med mina besök!

Amanda N
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Alltid nöjd! Kan varmt rekommendera!

Anette L
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffesionellt utförande, trevligt bemötande, trevliga lokaler, lätt att hitta. Rekommenderas varmt!

Cecilia B
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Proffsiga, kunniga och trevliga. Vad mer kan man önska sig?!

Robert Allan K
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Väldigt trevligt bemötande och kompetent behandling!

Lennart W
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Trevligt och proffsigt, diskret!

Katina S
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Har blivit stammis på detta ställe! Bra behandlingar och trevligt bemötande.

Andreas T
Skrev om Naprapaterna Kungsholmen

Ett fantastiskt och professionellt bemötande. Jag träffade en naprapat som gav mig en behandling som hjälpte mig direkt. Jag kommer deffinitivt att komma tillbaka.