Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

6 omdömen om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Sedan starten hos Reco 2024

Sven åke gunnar C
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Bra och instruktiv film, som ger mycket bra grunder som ger kunskap om de "verktyg" man har när man skall hantera båten i trånga utrymmen.

Benedicte V
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Maria var ett ovärderligt stöd när vi hämtade vår nya båt och skulle köra hem henne för första gången. Som nya båtägare var det mycket nervöst att köra hela vägen hem. Marias lugn och trygga pedagogik gjorde att vi vågade köra båten och vi lärde oss massor under färden. Jag kan verkligen rekommendera Maria, om så för en kortare tur eller nästan en hel dag som vi gjorde. Tack Maria!

Svar från Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Tack för fin feedback Benedicte och jag önskar er ett fortsatt underbart båtliv i er fina båt!

Nadja V
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Fantastiskt bra och tydliga kunskaper och insikter förmedlas! Man märker verkligen av lång och gedigen erfarenhet, sen är det ju extra roligt med mer girlpower i båtlivet! Maria - du rockar! #neptunia Skepp O'Hoj! Nadja Vigert Tyresö Strands Båtklubb & Kungliga Motorbåtsklubben Stockholm

Svar från Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Tack Nadja! Yes - mer girlpower behövs i båtlivet! Hoppas vi ses snart igen - till sjöss eller på en brygga nånstans :-)!

Lars anders evert R
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

bra och pedagogisk lätt att förstå

Erika L
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Bra filmer som gör det lätt för mig att ta till mig tips och råd och gör mig till en bättre båtförare.

Svar från Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Tack Erika! Jag önskar dig ett fortsatt härligt båtliv! :-)

Mats H
Skrev om Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Professionellt bemötande där kunskap om mänskliga beteende kombineras med kunskap om hur båtar fungerar när de ska hanteras vid körning och tilläggning. På så vis avdramatiseras båtkörning och ångestframkallande moment känns hanterbara igen.

Svar från Neptunia Boating - Lär dig köra motorbåt

Tack Mats! Jag önskar dig ett fortsatt tryggt och harmoniskt båtliv!