NET2WORLD

4.0

2 omdömen om NET2WORLD

Peter F
Skrev om NET2WORLD

Har köpt mkt bra 5.1 högtalare av dem till ett lägre pris än deras konkurrenter. 4/5 Det som var mycket positivt var att de faktiskt packade upp två olika olika högtalarsystem ur kartong och demonstrerade och det med glädje! Det är sällan man får sådan respons och service från andra så där toppbetyg! 5/5 Av erfarenhet vet jag däremot att oftast blir det strul när det sedan kommer till garantiåtgärder för de flesta butiker jag varit kund hos men hur net2world är på den punkten kan jag tyvärr inte svara på då något sådant inte behövts ännu. Därför kan jag inte ge något betyg där.

Kerstin A
Skrev om NET2WORLD

En datorbutik och annat tekniskt säljes här. Jag har bl a köpt ett modem och blivit bemött på ett bra sätt. Dock ska du själv veta vad du pratar om för att de ska kunna ge dig rätt hjälp, dvs vara lite teknisk kunnig då många av deras produkter ej finns framme utan du säger vad du vill ha så plockar de fram det i deras lager. Och är du helt oteknisk så hjälper de även dig (har svårt att tro de inte skulle göra det) men, jag kan såklart ej bedömma detta. Snabb service och knappt någon kö vilket uppskattas av mig ;) slipper väntan. Stället får endast 4/5 recos.

Johanna L gillar detta