Netto

Netto

2.7

Lågpris affär som har det mesta man behöver och lite till, dock inte allt. Inte lika inspirerande som dyrare matbutiker men det kan man ta med det lägre priset. Frukt och grönt är mycket billigt!

6 omdömen om Netto

Åsa G
Skrev om Netto

Billigt men då sortimentet är uselt spelar det ju knappast någon roll.

Ingela B

billigt! och det är ju väldigt bra! men man får planera sina inköp efter vad som råkar finnas. Man kan verkligen fynda billig frukt om man har tur.. men ofta är den inte så rolig!

linda o
Skrev om Netto

Väldigt billiga på frukt och grönt men dåligt utbud överlag, otrevlig personal och rörig butiksplanering, väldigt tydligt att personalen inte får charmbonus och att man i dessa butiker överlag inte satsar alls på kundvård vilket är väldigt tråkigt och ett väldigt märkligt sätt att bedriva handel! Dock billigt!

Emma G
Skrev om Netto

Jag tycker inte alls om netto egentligen, de har sånt dåligt utbud av de vanligaste sakerna. Som ibland kan man komma dit och de har varken socker eller mjöl, det är ju jättekonstigt, det är ju ändå torrvaror som håller sig som inte går ut direkt, det borde de väl kunna köpa in mycket av så att de alltid har det hemma. Men tydligen inte. Netto är ju billigt och så men jag har inte så mycket ttill övers för dem.

Sofi K
Skrev om Netto

Netto i Linköping har jag inte så mycket till övers för, det är ju billigt och så men utbudet är ganska uselt. Men ska man handlka väldigt mycket av något väldigt vanligt så är det ett väldigt bra ställe att handla på. Personalen är trevlig och det ligger ju mitt i stan med ett parkeringshus precis i närheten så det är ju bra. Men man åker nästan hellre till större affärer på andra ställen i Linköping.

Rebecca A

Jag rekommenderar Netto på grund av att deras frukt och grönt är så billigt och fräscht. Läget är också bra eftersom det ligger mitt i stan. De har även riktigt bra bröd, bland annat billigt stenungsbakat hälso, lågt GI bröd. Förutom det så har de ganska litet sortiment.