Nikou Special Services AB

Nikou Special Services AB

www.nikou.se

På Nikou Special Services AB är vi stolta över våra medarbetare med gedigen erfarenhet inom bygg- och renoveringsbranschen. Vi erbjuder en rad tjänster inom renovering, såväl invändigt som utvändigt. Välkommen att kontakta oss

14 omdömen om Nikou Special Services AB

Edvin O
Skrev om Nikou Special Services AB

Jag och min sambo har genom Nikou Special Services AB utfört en ombyggnation av ett vardagsrum. Redan i September så kom vi i kontakt med Kosha/Nikou Special Services AB genom ett platsbesök hos oss för att gå igenom vad som behövde göras. Sahar gav oss ett mycket professionellt intryck och efter besök av flera företag så valde vi dom efter att ha gett oss överlägset bäst intryck! Efter platsbesöket fick vi en offert som vi tog ställning till. Vi ställde massvis med frågor och kom med funderingar som blev besvarade och...

Hamid A
Skrev om Nikou Special Services AB

Mycket trevlig personal, utomordentligt bra kvalitet, rimliga kostnader och duktiga medarbetare.

Pernilla Kristina W
Skrev om Nikou Special Services AB

Vi skulle göra en totalrenovering av vår lägenhet, ytskikt, kök och golvslipning, och trodde att vi behövde anlita tre olika specialistföretag. I samtal med Nikous insåg vi att de kunde ta ansvar för helheten då de har alla nödvändiga kompetenser. De gjorde ett fantastiskt bra jobb, noggranna och blev klara på utsatt tid och med en bra kommunikation under projektet. Vi rekommenderar Nikous varmt.

Isabell R
Skrev om Nikou Special Services AB

Jag anställde Nikou Special services AB för en renovering av min nya lägenhet på cirka 80kvm. det skulle förberedas väggar, läggas golv, byggas kök, spacklas och slipas. Nikou var alltid i tid och otroligt flexibla med sina arbetstider. Dem utförde jobbet perfekt och gjorde det lilla extra för att få bästa resultatet! Skulle definitivt anställa dem igen i framtiden och rekommenderar starkt!

Tack för din omtanke, vi står alltid till din tjänst, Nikou Special Services AB

Olle T
Skrev om Nikou Special Services AB

Vi är väldigt nöjda med renoveringen av vår övervåning som gjordes teamet från Nikou Special Services med Meysam och Sahar i spetsen som kontaktpersoner och projekt/byggledare. I arbetet ingick 3 sovrum och en hall på övervåningen av vårt hus, där väggar, golv och tak gjordes om, inklusive vattendragning och förberedelser för el. Kommunikationen med Meysam och Sahar inför att renoveringen började, under renoveringen och efteråt fungerade väldigt bra och de var lyhörda för våra tankar och önskemål. De var mån om att vi...

Svar från Nikou Special Services AB

Tack för att du är med oss på denna resa och vi hoppas att få träffa dig för nästa projekt.

Martin M
Skrev om Nikou Special Services AB

Tack för ett professionellt och noga utfört arbete. Väldigt nöjd med flytthjälpen.

Svar från Nikou Special Services AB

Tack för att ni har givit oss mycket glädje och positiva kommentarer. Varmaste hälsningar!

Camilo M
Skrev om Nikou Special Services AB

Proffsigt och bra, det enda som gör att det inte blir en 5:a är att priset är ganska högt. Rekommenderar!

Tack för din omtanke, vi står alltid till din tjänst,

Milena M
Skrev om Nikou Special Services AB

Duktig och proffsig personal som kan sitt jobb. Starkt rekommenderas 👍🏻

Nahid H
Skrev om Nikou Special Services AB

Företaget har uppfyllt alla mina förväntningar på ett utmärkt bra sätt!

Tack för din omtanke, vi står alltid till din tjänst,

Peter S
Skrev om Nikou Special Services AB

Uppdraget avsåg utbyte av befintliga limträbalkar på en inglasad altan som har en överbyggnad på ca 40 kvm. På grund av projektet relativa litenhet men ändå av teknisk speciell natur fanns en oro att inte hitta rätt entreprenör. Men Nikou Special Services återkom efter besiktning av projektet omfattning med en detaljerad offert av vad de olika momenten skulle kosta samt tidsåtgång Arbetet genomfördes med stor yrkesskicklighet och på mindre än hälften av aviserad tid.. Jag är mycket nöjd med utfört arbete och rekommenderar dem varmt.

Claes G
Skrev om Nikou Special Services AB

Seriös entreprenör som går den extra milen för att göra ett bra jobb.

Hamid T
Skrev om Nikou Special Services AB

Fantastiskt bemötande och proffsig utfört arbete.

Holger V
Skrev om Nikou Special Services AB

Professionellt bemötande. Kunniga hantverkare som varit måna om att hitta lösningar när oväntade problem dykt upp. Levde mer än väl upp till mina förväntningar. Jag kan varmt rekommendera att anlita företaget.

Firouzeh L
Skrev om Nikou Special Services AB

Mycket professionellt arbete, fint bemötande och flexibel. Hela arbetet rullade på smidigt och jag behövde inte röra ett finger utan bara framförde mina önskemål. Har anlitat företaget för flertal projekt, allt från måla om hus till bygga ett helt nytt uterum. Har rekommenderat företaget till flera kompisar och grannar.

Tack för din omtanke, vi står alltid till din tjänst, Nikou Special Services AB