Nk Kosmetik

3.6

5 omdömen om Nk Kosmetik

Therese G
Skrev om Nk Kosmetik

Personlig service är så mycket bättre än nätshopping! Tycker om att handla här! Man känner sig alltid välkommen och man får alltid bra professionell hjälp i alla diskar. Mina favoriter är MAC och DIOR samt där hudkrämerna står som inte har disk. Enda nackdelen för oss kunder är väl vid MAC disken, dom alltid har kunder där så man får vänta en stund, men det är värt att vänta! Dom kommer alltid med nya tips å råd på hur man ska lägga sin make. Hade inte de gulliga hjälpsamma tjejerna funnits hade jag dragits med ytterst...

Nikke L gillar detta
jenny n
Skrev om Nk Kosmetik

Kan verkligen rekommendera att gå att provdofta och testa produkter på NK Kosmetik. Däremot handlar jag alltid på nätet, smidigt och framförallt billigare. De jag handlar hos idag är Eleven.se och Vivamondo.se, de har verkligen allt!

Sophie L
Skrev om Nk Kosmetik

Man känner sig alltid speciell och väl omhändertagen när man kommer till kosmetikavdelningen på NK. Där finns alltid trevlig personal som hjälper en med allt och även lite till. Perfekt ställe å gå till även om man vill skämma bort sig då det finns allt å välja på från krämer å parfymer till smink & hårprodukter

Anna S
Skrev om Nk Kosmetik

Kosmetikaffären där man kan hitta alla de lite mer exklusiva märkena på allt ifrån smink och krämer till parfymer. Servicen är i hög klass där man inte behöver vänta särskilt länge innan man får dn hjälp man vill ha. Personalen som jobbar där är väldigt duktiga och vet alltid vad dom pratar om.

Amanda E
Skrev om Nk Kosmetik

Är man på jakt efter smink eller en parfym är det NK man ska gå till. Stort utbud och kunnig personal. Dessutom får de ständigt in en massa trevliga nya märken. Några av mina favoriter, Ole Henriksen, Molton Brown och Voluspa finns alla här. Perfekt om man ska köpa någon produkt till sig själv eller kanske är på jakt efter en lite lyxigare present. NK kosmetik går jag alltid förbi när jag går en sväng på stan!