Non Solo Bar Rörstrandsgatan

4.3

4 omdömen om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Paulina L
Skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Mycket mysigt ställe att luncha på, härlig atmosfär och trevlig personal. Maten var väldigt god. Nytt favoritställe!

Mikaela O
Skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Supergod mat och bra placering. Uteserveringen är dessutom supertrevlig. Kommer gärna hit flera gånger!

AMANDA F
Skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Non Solo Bar Rörstrandsgatan ligger på en av Stockholms mysigaste gator, placeringen tillsammans med att personalen som jobar där är riktigt service-minded gör att den får fyra recos av mig. Killen som arbetade där var väldigt påläst om tesorterna de serverar, han visste exakt hur de hade odlats och skillnaden på vitt och rött te vilket enligt mig är mycket imponerande och oväntat! Stället har dessutom en mycket god och fräsch frukost som kan rekommenderas för vardagslyx.

Jakob D
Skrev om Non Solo Bar Rörstrandsgatan

Det här med att äta frukost någon annanstans än hemma är något helt främmande för mig. Varför skulle jag trött som satan, strunta i mina morgonrutiner, släpa mig iväg till ett fik och äta frukost där? Ingen aning men eftersom jag tror på att man ska testa nya saker, klädde jag på mig på morgonen och sprang över till Non Solo Bar på Rörstrandsgatan. Upplägget är rätt kul, för 65 kronor får man välja tre saker och för 80 får man välja fyra. Man kan välja mellan yoghurt, mackor, smothies, kaffe, mm och jag skulle sammanfatta...