Nordic Bil & Motor AB

4.3

6 omdömen om Nordic Bil & Motor AB

Jila K
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Mycket bra service och proffesionellt bemötande, stort tack till Michel som hjälpte mig under hela bil köpet. Kommer göra alla mina affärer hos Nordic Bil, många ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 309 omdömen 4.5 av 309 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil

WILLIAM F
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Otroligt bra service och är väldigt nöjd med både pris och all vägledning jag fick under hela affären. Kommer absolut köpa fler bilar från er

Viktor Karl Olof E
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Mycket nöjd med Nordic Bil! Fick ett trevligt, ärligt bemötande och bra service genom hela affären. Rekommenderas varmt!

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

JOHAN L
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Riktigt trevligt och bra bemötande, Och själva affären gick helt klockrent.!

Farah Z
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Köpte min bil därifrån och servicen var fantastisk. Snabb hemleverans då bilen levererades efter tre dagar. Jag är jättenöjd med bilen och rekommenderar detta företag.

Lennart L
Skrev om Nordic Bil & Motor AB

Ringer och frågar om det är OK att komma till dom ca 1,5 tim senare för att ”klämma, känna och provköra” en specifik bil, vilket det skulle vara och t.o.m. rekommenderades att göras av kvinnan i luren. När jag kommer dit så får jag veta att jag inte får provköra bilen förrän i slutskedet av en ev affär, men att det ändå inte var aktuellt i det rådande vädret. Jag förklarade då att jag omöjligt kan veta om en affär över huvud taget skulle kunna vara aktuell om jag inte har provkört bilen. Detta fanns det ingen förståelse...