Tidermans Bageri

3.8

4 omdömen om Tidermans Bageri

AL SADOON S
Skrev om Tidermans Bageri

Beställde tårtor med motiv från Tidernas bageriet till min dotters dop-fest. Tror personen hette "Nail" och var mycket trevlig. Tårtbitarna var goda. Det var vanlig prinsesstårta med rosa marsipan. Bra service. Hyfsade priser. Håller löften och tider. Rekommenderas. Men kom ihåg att få BEKRÄFTELSE på allt så det inte blir fel. Språket kan bli problem och missförstånd kan uppstå. Eftersom jag kan arabiska så gick det bra att kommunicera med dom. Rekommenderas, 4/5.

Jussi
Skrev om Tidermans Bageri

Väldig bra cafe med trevlig personal och väldigt mycket gott att välja bland.

Therése U
Skrev om Tidermans Bageri

Tidermans har fyra ställen var av 3 st i centrum. De har månadens TÅRTA! : )

Amanda E
Skrev om Tidermans Bageri

Ett trevligt café mitt i Södertälje med mycket gott. Här kan man sitta precis intill gågatan och spana på allt folk som strosar förbi. De har många goda och stora mackor och smörgåstårtor. Räkmackorna rekomenderas, de är jättegoda! Dessutom har de en massa goda kakor och bakverk och man kan även beställa fina tårtor här. Man kan dessutom köpa med sig allt hem, och de har även ett eget bageri där de bakar bullar och bröd som är gott. Prisvärt café som är perfekt om man vill ta en paus från shoppandet eller köpa med sig nybakat bröd hem.