Number one flytt och städ

3.1

20 omdömen om Number one flytt och städ

Bolos B
Skrev om Number one flytt och städ

Seriöst företag, super bra service, fantastiska flyttkillarna. Trevliga, profisionella och otroligt duktiga. Ni och ert företag förtjänar verkligen all beröm 🙌🙌 Stor eloge till er Kan varmt rekommendera Number One Flytt&städ Och stort tack för all hjälp

Flytt & Städ Sverige AB
4.1/5 i betyg av 488 omdömen 4.1 av 488 omdömen
Badge2023

Trevligt bemötande och väl utförd flytt.

Ann-Charlotte R Ann-Charlotte R
Maarit K
Skrev om Number one flytt och städ

Fick hjälp med flytt+städ i helgen. Allt gick supersmidigt, personalen var professionell, trevlig och gjorde ett toppenjobb. Har haft löpande kontakt per sms och telefon innan flytten och fått svar på alla frågor och osäkerheter som dykt upp från oss som aldrig anlitat en flyttfirma tidigare. Stort tack!

Maarit K gillar detta
Karwan H
Skrev om Number one flytt och städ

Varning!!!!!! Ingen seriös firma och värdelöst kundbemötande! Otrevlig Kundservis personal. Vägrar ange sitt namn eller telefon numer till Chefen. Kräver betald på tjänst som inte utförd , skickar faktura till inkasso och vägrar diskutera.

NDD Flytt & Städ AB
3.9/5 i betyg av 762 omdömen 3.9 av 762 omdömen

Trodde inte att de (en) skulle stirra sig blinda på packlistan. Väldigt svårt att veta hur mycket det blir till slut. Meddelade alla stora

Solveig S Solveig S
Sara Thérese H
Skrev om Number one flytt och städ

Kvällen innan flytt kl 22:30 får jag sms om att en i personalen är sjuk och flytthjälp kommer kl 11 dagen efter istället för kl 08. Panik!!! De löste som tur var problemet snabbt. Väl på plats kl 8 så gick flyttlasset väldigt snabbt och effektivt. Sen får jag samtal om att det blev 3 omgångar de fick köra lass (sträcka på 2 km) men att de egentligen bara ingick 1-2 körningar. Inget av detta finns med i avtalet eller informerats om innan. Jag lovades att kunna ta det lugnt under dagen och att de kommer hålla på tills allt...

Stefanie S
Skrev om Number one flytt och städ

Jag har aldrig varit med om ett sämre oproffsigt företag. Flyttstädning var bokad kl 10 hos oss, efter en halvtimme har de fortfarande inte kommit. Varpå JAG ringer och hör vad som hänt. Pratar med växeln som säger att hon ska kolla upp detta. Klockan 11 får jag ett sms: ”Hej! Vi är städfirman. Kan vi komma eftermiddag vi skulle städa din lägenhet idag det är säkert men kan du öppna lägenheten? Tack Mvh/Number one” I oro på att inte veta om de kommer och städar eller ej får jag veta att de inte ens är i Stockholm…...

First-Name L
Skrev om Number one flytt och städ

Trevlig bemötande, kom i tid. Godkänd flyttstädning. Kommer rekommendera er för mina vänner och familj.

Elaa D
Skrev om Number one flytt och städ

Mycket professionella och effektiva. Visade stor försiktighet med mina ägodelar. Kommunikationen var tydlig och personalen var mycket trevliga och tillmötesgående. Sammantaget en fantastisk positiv och smidig flytt upplevelse. Ni är bäst👌👊Tack!!! Jag kan absolut rekommendera Number one flytt och städ till andra och jag kommer helt säkert att använda dom en annan gång.

Elaa D gillar detta
Mazen A
Skrev om Number one flytt och städ

Trygg flyttfirma med stor kvalité på flytt & städ, tack för att ni finns! ❤️

Magnus D
Skrev om Number one flytt och städ

Synd att man inte läste på ordentligt innan... Men vill verkligen varna alla för detta vidriga och oseriösa företag. Jag har precis köpt en flyttstädning med 14 dgr städgaranti av detta företag, lägenheten sog bedrövlig ut efter städningen och godkändes då givetvis inte av hyresvärden på besiktningen, städarna kom tillbaka för att städa om alla de anmärkningarna som blev, helt resultatlöst då det inte var någon skillnad, de kom då tillbaka en tredje gång, och hade då ändå inte ens städat ugnen överhuvudtaget... Efter detta...

Ahmad A
Skrev om Number one flytt och städ

Lätt bästa flytt och städfirman. Alltid tillmötesgående och prisvärda. Rekommenderas starkt!

Natalie E
Skrev om Number one flytt och städ

Jättebra upplevelse väldigt nogran och bra

Laura S
Skrev om Number one flytt och städ

Bland alla de flyttfirmor jag haft i mitt liv så var Flytt & Städ Numberone den bästa. Inga sura miner utan bara urtrevliga flyttkarlar. Flytten var ett rent nöje.

Johanna F
Skrev om Number one flytt och städ

Bra städat, trevliga och tillmötesgående!

Laura S
Skrev om Number one flytt och städ

Bland alla de flyttfirmor jag haft i mitt liv så var Flytt & städ Numberone den bästa. Inga sura miner utan bara urtrevliga flyttkarlar. Flytten var ett rent nöje.

Jeannette S
Skrev om Number one flytt och städ

Oseriöst företag som försöker lura en att betala fastän de inte ens försökt göra sitt jobb. Akta er för dom.

Louise K
Skrev om Number one flytt och städ

Jag är jättenöjd över städningen som gjordes i min lägenhet killarna va duktiga Även med flytten som gjordes gick smidigt och bra Kan verkligen rekommendera denna flytt&städ firma

Sofia F
Skrev om Number one flytt och städ

Ingen seriös firma och värdelöst kundbemötande! Först fick vi info om att de skulle bli sena 15 min, sen skulle de komma 2h timmar sent. Sedan åkte vi till lgh på kvällen och ingen hade städat! Så de avbokade utan att meddela oss. Skamligt.

Björn Erik H
Skrev om Number one flytt och städ

Förtjänar inte ens 1 stjärna. Personal dyker ej upp på avtalad tid / Datum utan att informera mig. Hade bokat städ klockan 11. När jag ska kontrollera lägenheten på kvällen är den inte städad. Personalen pratar med fastighetsskötare och bokar om flyttstäd till ett annat datum utan min vetskap ( jag som bokat ). Jag vill då avboka men får till svar att då får jag betala hela summan för man kan ej avboka så kort inpå. Dem ljuger och påstar att städpersonal ringt mig 10gånger utan att jag svarat vilket är lögn! Finns samtallsloggar...

Cires K
Skrev om Number one flytt och städ

Rekommenderas EJ Oseriöst företag som inte håller vad de lovar, dyker dessutom inte upp på hela dagen fastän vi har telefonkontakt med företaget och de säger att de är på väg

Angelica H
Skrev om Number one flytt och städ

Riktigt oseriöst företag. En äldre kvinna blev avlämnad hos oss och utförde städningen med tycärr riktigt dåligt resultat. Vet inte om hela lägemheten städades med vatten för både speglar och ytor var flammiga och en doft av skurmedel vad inget att tala om. Bett om återkoppling i över en veckas tid. Chefen går tydligen inte att få tag i. Inget har varit proffsigt skött. Håll er borta och luras inte av att de är billiga.

Dzana D
Skrev om Number one flytt och städ

Städningen var helt ok men dom skadade möbler och i lägenheten vid Städningen det ville dom inte erkänna eller stå för. Så jag kan inte rekommendera dom

Ahmde J
Skrev om Number one flytt och städ

Hej! Välbemötande av de och jag fick bra pris till avflyttning och städning, efter besiktningen blev det vissa anmärkningar och de skickade gärna en personal för omstädning.

Niklas R
Skrev om Number one flytt och städ

Jättetrevlig tjej som mötte upp mig och utförandet var kanoners. Jag kommer att rekommendera er till mina vänner om de ska ha flyttstäd.