Nya Tröls Bar & Restaurang

Henric B

Öl och gott. Darttavlor.

Qpaqex
Skrev om Nya Tröls Bar & Restaurang

Jag är förvånad. Var här för många år sedan. Det var så där. Hamnade här med arbetskollegorna och det var riktigt bra mat. Ölen var god, att de har Brooklyn Brewery gör ju inte saken sämre. Mysig lokal och pigg service. Hamnat här en runda till efter det för att njuta av ölen och det är värt resan bort emot Nobeltorget. Har lite svårt för den här delen av Malmö annars. Men detta är ett guldkorn värt en omväg!

joel c
Skrev om Nya Tröls Bar & Restaurang

Stans bästa ölsortiment! Trevlig och opretentiös stämmning, bra service. Har bara ätit där en gång och det var hamburgare, den var helt ok.

Kerstin A
Skrev om Nya Tröls Bar & Restaurang

Tidigare bodde jag mittemot denna krog och fick se utvecklingen från att ha varit ett inte särskilt poppis ställe till tvärtom :). De anordnar grillkväll om sommaren där du får boka. Ett mysigt litet ställe med god mat till ett billigt pris finns på tröls krog. Uteserveringen är där du helst sitter om kvällarna. Mycket trevlig och tillmötesgående personal. Fick en gång t om en vinkaraff för de hade haft vinprovning den dagen och såg att vi beställt vin och bjöd den på oss. Här är mer ös om kvällarna. så 4/5 recos.