Nyboda Städ HB

2.0

4 omdömen om Nyboda Städ HB

Urban H
Skrev om Nyboda Städ HB

Nyboda Städ skulle utföra en flyttstädning i vår fastighet i Bredsand, Enköping. KATASTROF!! Tyvärr fick de betalt innan besiktningen. Badrummet var helt ostädat! Spröjsen från 7 fönster låg i högar på golvet! Asklådan var överfull vid öppna spisen! Sopsäckar på golvet, fulla med sopor! En stor hög med rengöringsredskap i hallen! Vid kontakt med Nyboda Städ HB lovar dom att ringa - men ringer aldrig! Lovar att komma och rätta till det ostädade - men kommer aldrig! Svarar inte i telefon! Har minst 5 mobiltelefonnummer! Vi...

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1140 omdömen 4.7 av 1140 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Linda B
Skrev om Nyboda Städ HB

Dom gjorde flyttsdäd hos oss fönster var ej tagna bakom kyl och frys var ej taget. när dom sen kom och tog bakom kyl och frys repade dom der hela taket när dom skulle dra ut kyl, fönsterna var randiga. Rekomenderar inte denna städ firma

Carina K
Skrev om Nyboda Städ HB

svart till anki s ang nyboda städ. Alla kan vi väl göra fel nångång,men vi är så pass seriösa så att vi ersätter de som är fel. du fick ersättning för bänkskivan så det borde vara ur världen MVH Nyboda Städ

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 491 omdömen 4.5 av 491 omdömen

Anki P
Skrev om Nyboda Städ HB

Dom fick omstädning och fönster handtaget hade dom försökt att limma fast när dom hade haft sönder det. Köksbänken använde dom så starkt medel på att vi har fått byta ut den.