O'Learys Norrtull

O'Learys Norrtull

Ring 08-21 13 33 www.olearys.se
2.7

Boka ditt evenemang hos oss! Vi skräddarsyr ditt event eller konferens enligt dina önskemål. Konferensrum i topmoderna lokaler, Firmafest, Föreläsningar, Kick off, Möhippa/Svensexa, Barnkalas, Julbord. 3-kamp eller 5-kamp. Bowling, Golfsimulatorer, Raceroom, Jaktsimulator, Biljard, Pingis Vi kan även ordna boende på närliggande hotell. Ring Edward för mer info. 08-211 333 .

9 omdömen om O'Learys Norrtull

Ted A
Skrev om O'Learys Norrtull

Bra miljö! Varierat och väldigt stora bildskärmar.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Mikael A
Skrev om O'Learys Norrtull

Otroligt dåligt service samt ostädat och allmänt ofräscht!

Peter K
Skrev om O'Learys Norrtull

O´Learys vid Norrtull har en restauragnchef som tycker det är ok att restaurangen har MYCKET kladdiga dukar!!! Severingspersonalen försökte ursäkta med att dukarna var sådana och att rengöringsmedlet de måste använda inte tog bort kladd. Efter att begärt att få tala med restaurangchefen kom det ut en kille som inte hade någon ursäkt för det utan bara ett stöddigt och otrevligt bemötande med att det är så det ska vara!!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Sara K
Skrev om O'Learys Norrtull

Riktigt dålig service och maten var bränd. Servitrisen är trött på sitt liv och jobb. Hon borde ha varit piggare stället öppnade precis när vi kom. Vi fick be flera gånger om ngt att dricka och servetter, ngt som borde ha varit på plats när vi kom

Gabriella D
Skrev om O'Learys Norrtull

Helt OK för att vara en sportsbar! Trevlig personal.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8066 omdömen 4.3 av 8066 omdömen

fredrik l
Skrev om O'Learys Norrtull

Sjukt stort och bra med skärmar. Maten är som man förväntar sig på o Learys, bra men inte wow. Trodde inte såna här ställen fanns i Sverige. Kändes riktigt skönt amerikanskt vräkigt. Kanon!

Björn W
Skrev om O'Learys Norrtull

Bra mat, trevlig service och ett mäktigt utbud av skärmar med bra sport . En riktigt pimpad fritidsgård för vuxna. Tror att man kan lägga en eftermiddag med familjen också. Rekommenderas varmt.

Tobias B gillar detta
Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4107 omdömen 4.0 av 4107 omdömen

Jessica I Jessica I
Pavas M
Skrev om O'Learys Norrtull

Var en klar femma första veckan när stället öppnades. Fick till och med se Milans premiärmatch mot Lazio på stora skärmen sittandes i det bästa båset trots vi bara tog nachos till ölen. Däremot har det varit en starkt nedåt-lutande kurva ända sedan Barcelona-Milan matchen. De har knappt tid för att hälsa på en och försöka ordna plats i lokalen. Frågar man servitriserna ber de en att gå till hovmästaren som är oerhört svårfångad. Slutsatsen är att de i princip skiter i dig om du kanske bara ska ta ett par öl till matchen...

Andreas H
Skrev om O'Learys Norrtull

Faktiskt väldigt bra för att vara O'learys, även om det håller en allmänt bra standard. Lokalen var både stor och riktigt bra, men ändå luftig och rymlig! Maten var dessutom toppen! Missa inte efterrätten med panerad vaniljglass!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen