Odla.nu

• BadgeFiveYears
13 637
4.4
Till webbshopen Dela

Vi älskar odling! Sedan 1998 har vi levererat hem växter till alla odlingsintresserade runt om i Sverige. Alla våra växter drivs upp eller mellanlandar i vårt nybyggda växthus i Kristianstad. Här vattnas, rensas och kontrolleras växterna noggrant av odlingsteamet flera gånger om dagen. Väljer du att handla från vår e-handel...

13637 omdömen om Odla.nu

Sedan starten hos Reco 2020

Pernilla G
Skrev om Odla.nu

Fina växter, bra packat! Kommer handla därifrån fler gånger

Malin N
Skrev om Odla.nu

Lätt att beställa. Snabb leverans. Och jag fick dessutom en fröpåse i bonus pga kort datum. Bra tycker jag.

Marika Elvira Piccoletta C

Plantorna var väl förpackade och i gott skick, om än lite torra. Jag planterade om dem dagen efter och hoppas att de tar sig.

Leif U
Skrev om Odla.nu

Okej får väl handla fler gånger för få koll

Inger S
Skrev om Odla.nu

Mycket snabb service och oerhört fina produkter.

Patrik E
Skrev om Odla.nu

Beställde 23-4 fick mail att de skickats 25-4 det är idag 8-5 2024 inga frö!! Förra gånfen tog det 16 dagar och flera av påsarna hade bäst före 6 månader kvar tobaksplantor kommer med 3.500 frö bortkastade pengar

Marie A
Skrev om Odla.nu

Smidigt och enkelt. Skulle vilja ha lite mer information om den eller de växter som man köper.

Bengtsson G

Räcker det inte med att jag har givit ODLA det betyg jag tycker att de skall få.

Karin H
Skrev om Odla.nu

Mycket enkelt att beställa varorna. Jag hade inga förväntningar, eftersom det var första gången jag beställde ifrån dem. Växterna var precis som jag hade räknat med, eftersom det är i början av året. Det tar ju tid innan växterna blir fullt utvecklade. Beställde fuchsia och petunia.

Suzanne N
Skrev om Odla.nu

Jag är väldigt nöjd. Bad om att få leveransen uppskjuten 1vecka och det gick bra. Växterna var fina vid leveransen. Jag köpte två blyblommor.

Celia H
Skrev om Odla.nu

Alltid fina plantor och fröer, smidiga leveranser, rekommenderar varmt

Sirkka M
Skrev om Odla.nu

helt till belåtenhet, vararna levereras som lovat och alla växter hade utmärkt kvalitet

Susanne O
Skrev om Odla.nu

Enkelt att skicka efter, snabb leverans och inga problem.

Claes L
Skrev om Odla.nu

Plantorna var ställda upp och ner så växterna hade böjt sig och börjat växa mot krukan, så den såg ut som ett upp och nedvänt U

Pär-Anders J

Har handlat några gånger och det har varit bra varje gång.

Maria G

Väldig fina plantor 🌱. Snappat leverans. 📦

Hans-Georg A

Trodde nog att dem skulle vara större men hoppas att jag lyckas få ut några fina blommor 🌷

carina a
Skrev om Odla.nu

Köpte sötpotatisplantor. De ser fina ut.

Anne-louise S

Har handlat hos Odla i många år och aldrig blivit besviken Växterna är omsorgsfullt packade så de är hela och fina när de kommer fram

Helene A
Skrev om Odla.nu

Det fungerar bra att handla av Odla. Växterna mår bra när de kommer fram, jag har fått det jag har beställt och det är snabb och tydlig leverans. Det gäller att vara alert om det är vissa växter man är intresserad av, de kan försvinna rätt snabbt (ta slut), tex tomatplantor som jag har köpt. Mina förväntningar har infriats, en ska som är positiv är att det finns andra sorter än i de stora butikskedjorna, roligt! Bra upplevelse over all, jag kommer att fortsätta handla hos Odla.

Barbro S
Skrev om Odla.nu

Fin planta och snabb leverans!

Leif S
Skrev om Odla.nu

Bra och billigt snabb leverans bara +

Patricia Ann S

gick väldigt smidigt . Har köpt frö flera gånger och varit nöjd. Köpt 2 ängle trumpeter och en var väldig fin, men den andra hade en snigel med sig. Planten repa sig nog.

Marianne L
Skrev om Odla.nu

Leveransen kom som lovat.Fina plantor.

Camilla J
Skrev om Odla.nu

Beställde sparriskronor som redan dagen efter plantering sköt fina skott. Snabb leverans.

Lilian N
Skrev om Odla.nu

Lätt att hitta det man söker. Bra priser och snabb leverans

Dan A
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans av lite ovanliga växter till vårt inglasade uterum, citrus, lager, passionsfrukt och fikon. Alla växter kom väl emballerade och med mycket bra kvalitét.

Matilda S

Snabb leverans och jättefina buskar. Nöjd helt enkelt 👍

Karin L
Skrev om Odla.nu

Mycket bra kundservice. Fick ny planta

Frans K
Skrev om Odla.nu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Josefin N
Skrev om Odla.nu

Bra paketerat och snabb leverans.

Bodil B
Skrev om Odla.nu

Fina sticklingar i omsorgsfulla förpackningar Har nu beställt pelargoner till balkonglådor ser framemot dem

Göran A
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans och bra förpackade levande växter

Gun F
Skrev om Odla.nu

snabb leverans, fina varor.

Madeleine O

Bra, prisvärda produkter och supersnabb leverans. Rekommenderas!

Päivi K

Enkelt att klicka hem. Mycket omsprgsfullt packade-toppen /: tack PK

Britt Annika K

Snabb leverans till överkomligt pris

Birgit Carina K

Allt bra fina plantor ! Är mycket nöjd, snabb leverans .

Suzanne M
Skrev om Odla.nu

Jag gillar Odla .nu för det har lite andra växter, fast häls handlar jag i en fysisk butik. Jag blev lite besviken för det stod 3 barfotade ingefäran på ,nätet och på kvittot , men det var bara två i påsen och den var upp märk och det stod att den bara skull innehålla 2 st. Jag okar inte hålla på och klaga, men det är viktigt att fakta stämmer överens.

Ingalill H
Skrev om Odla.nu

Intressanta växter på hemsidan att ” klicka hem”. Snabb leverans och växterna var finanser de kom fram och kunde hämtas. De växer så det knakar nu. Kommer att fortsätta handla på Odla.nu

Susanne S
Skrev om Odla.nu

Bra och kraftiga tomatplantor samt många att välja på i olika färger.

Christina A

Köpte tre barrotade riddarsporre chacha från Odla men bara en visar tecken på liv. Ynkligt lite liv. Nej,köpa barrotat från Odla är inget för mig. Jag känner mig nog mest bara lurad. Får väl trösta mig med att för 476 kr så har jag södra Sveriges mest exklusiva riddarsporre. Och att jag på detta sätt kan bidra till Barncanserfonden.

Svar från Odla.nu

Hej Christina, tack för dina synpunkter. Kontakta gärna kundtjänsten på info@odla.nu om du inte känner dig nöjd med ditt köp, så kan vi hjälpa dig. Ha en bra dag! Kundservice Odla.nu

Sonja Marianne S

Ville möta våren med pelargoner i fönstret jättefina exemplar skickades från er Tack.Lätt att välja från en fin hemsida,pris som passade min pension snabb leverans nu bara njuter jag av mitt mysiga köksfönster.

Anette Gunilla Kristina S

Jag tycker att det är bra och enkelt och lätt att handla på odla.nu . Jag har alltid fått bra varor som jag har beställt.

Karin J
Skrev om Odla.nu

Utmärkt! Motsvarade beskrivningarna och var väl rotade sticklingar. Levererades snabbt!

Lennart H
Skrev om Odla.nu

Bra produkter och bra service

Ingmar R
Skrev om Odla.nu

Vänliga, flexibla, bra kvalitet på köpta plantor

Ann-Mari S
Skrev om Odla.nu

Helt okej! Tycker att plantorna var för små, jag hade gjärna väntat till att de var lite större. Väldigt bra förpackade.

Kristina Elisabet Å

Snabb leverans samt toppenfina plantor

Sven-olof L

Hyfsat bra denna gången ! Mkt sämre förra gången.

Svar från Odla.nu

Hej Sven-Olof, tack för dina synpunkter. Kontakta oss gärna på info@odla.nu när du inte känner dig nöjd med ditt köp så kan vi hjälpa dig med det. Ha en bra dag! Kundservice Odla.nu