Offo Bygg AB

Offo Bygg AB

Ring 08-517 071 05 www.offobygg.se

Vi är ett företag med mångårig erfarenhet och med ett gott rykte att erbjuda hög kvalité utifrån kundens önskemål. Vi utför tillbyggnationer/ombyggnationer, renoveringar, badrumsrenoveringar, kök samt mindre byggjobb exv. montering av fönster/dörr. OFFO Bygg håller en hög servicenivå samt en hög kvalité genom ett väl inarbetat...

18 omdömen om Offo Bygg AB

Anna S
Skrev om Offo Bygg AB

Väldigt nöjda med bygget som följde tidsplan, budget o lösningar av alla problem som dök upp under utförande. Alltid trevligt bemötande!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Louise H
Skrev om Offo Bygg AB

Vi fick hjälp med att bygga ett entrétak. Offo var fantastiskt tillmötesgående och proffsiga. De höll både offert och tidsplan och vi är hemsk nöjda med resultatet.

Klas-göran A
Skrev om Offo Bygg AB

Har anlitat OFFO Bygg vid ett antal tillfällen i samband med renovering av min fastighet. Har alltid blivit korrekt och vänligt bemött och fått arbetet utfört till full belåtenhet med perfekt kvalitet. kan starkt rekommendera OFFO

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Göran F
Skrev om Offo Bygg AB

Byte av ytterdörr. Utmärkt jobb utfört av trevlig och glad hantverkare.

Ylva B
Skrev om Offo Bygg AB

Vi anlitade OFFO för att göra en tillbyggnation till vår hall. De har varit tydliga, effektiva och gett korrekt prisuppgift från start. Alla inblandade har varit mycket trevliga, förstående och tillmötesgående. OFFO arbetade utefter en skiss som vi gjorde själva och resultatet blev mkt. bra. Små saker som gjordes fel rättade de till utan problem. De var även flexibla och la till saker som inte fanns med i inledningsskedet. De har levt upp till våra förväntningar och rekommenderas varmt till andra!

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Jens R
Skrev om Offo Bygg AB

Vi har varit mycket nöjda med OFFO från start till slut. Skickliga hantverkare och bra kommunikation!

Ola C
Skrev om Offo Bygg AB

Vi anlitade OFFO för en badrumsrenovering. Vi har haft fått ett väldigt bra bemötande från alla inblandade och haft en mycket bra dialog genom hela renoveringen där alla hantverkare kommit med egna förbättringsförlag på vår egna ritning. Slutresultatet är av väldigt hög kvalitet med otroligt fin finish på alla detaljer. Renoveringen har inte gått jättesnabbt men med tanke på slutresultatet så spelar det ingen roll och det har ändå blivit klart inom en rimlig tid. Kan definitivt rekommendera OFFO.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

Arne H
Skrev om Offo Bygg AB

- Proffsigt - Fullt upp - Trevlig/avspänd/hög - Mycket prisvärt - Mycket trevlig bekantskap.

Ingrid M
Skrev om Offo Bygg AB

Bemötandet var bra. Företaget levde upp till vår förväntan men tyvärr inte underleverantörerna som golvläggare och målare. Stämningen, miljön och service var god. Svårt att uppfatta värdet eftersom jag inte kollade hur effektiva eller hur länge de arbetade. Bra upplevelse.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Niklas G
Skrev om Offo Bygg AB

Deras bemötande var mycket gott och redan vid första mötet, gavs en preliminär kostnad som stämde väl slutligen. Under hela byggtiden gavs tid och utrymme för frågor och klargöranden. Slutresultaten uppfylldes väl både i förhållande till utförande och kostnad. Jag har bara gott att säga och jag kan varmt rekommendera dem.

Helena I
Skrev om Offo Bygg AB

Har anlitat Offo Bygg till allt från kök- och badrumsrenovering till målning och grävarbeten. Alltid lika nöjd! Alltid proffsiga hantverkare som lämnar ett bra resultat efter sig!

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 479 omdömen 4.8 av 479 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Monica J
Skrev om Offo Bygg AB

Trevligt och professionellt Över förväntan Glad, bra, ypperlig Alldeles utmärkt Utmärkt

Anders W
Skrev om Offo Bygg AB

Offo gav ett vänligt och professionellt intryck. De visade att de kunde sin sak och anlitade andra hantverkare för arbete utanför deras område. Arbetet utfördes omsorgsfullt. I några fall uppstod fel men dessa korrigerades utan kostnad. Stämningen var generellt god och vi kom alltid överens. Jag följde arbetet dagligen på nära håll i.o.m. att vi bodde kvar i huset och kunde ge återkoppling an eftersom arbetet fortlöpte. Slutresultatet är vi mycket nöjda med. Efter slutbesiktning korrigerades det vi kom överens om. Totalt sett en mycket bra upplevelse.

Målerispectrum
4.7/5 i betyg av 131 omdömen 4.7 av 131 omdömen
BadgeFourYears

Carolina S Carolina S
Karin S
Skrev om Offo Bygg AB

Noggrant och snyggt jobb inom ramen för tids- och kostnadsplan. Bra synk mellan alla inblandade. Vi behövde inte göra någonting. Dessutom var alla inblandade väldigt trevliga att ha och göra med. Vi är supernöjda!

Widar G
Skrev om Offo Bygg AB

Alltid ett mycket trevligt bemötande och snabb återkoppling på önskemål. De uppfyllde och överträffade vår förväntan. Alltid en mycket god stämning och hög servicenivå. Vi har fått full valuta för det vi betalat för. Vi har varit väldigt nöjda med företaget och inte minst byggarna Peter och Greger som har varit väldigt lätta att diskutera olika lösningar med och de har dessutom gjort väldigt bra arbeten. Vi ser dem numera som ”våra byggare” som vi alltid kommer att anlita när vi vill ha något renoverat eller byggt gjord.

Badrumsverket AB
4.7/5 i betyg av 81 omdömen 4.7 av 81 omdömen

Charlotte N Charlotte N
Erik T
Skrev om Offo Bygg AB

Proffsigt. De kunde göra allt som behövdes. Dock inte till fast pris, men å andra sidan så kunde vi inte specificera exakt då det rörde sig om en större om- och utbyggnad.

Mats L
Skrev om Offo Bygg AB

Hej Reco, Offo Bygg har hjälpt oss - även som totalentreprenör - med renovering av våra våtutrymmen. Grovtvättrum, badrum, gästtoalett och duschrum på övervåningen. Bemötandena från alla inblandade var seriösa, vänliga och kunniga i alla led. Offo levde verkligen upp till alla våra förväntningar. Ja - till och med överträffade dem i flera fall. Stämningen, miljön och servicenivån var helt i nivå med förväntan - även om vi under ganska lång tid fick sköta vår hygien och vår klädtvätt hos våra döttrar. När det gäller betalningsvärden...

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen