ONAP

ONAP

Ring 08-559 190 03 onap.se

6 omdömen om ONAP

Alexandra P

Bra bemötande, snabb och bra återkoppling, Onur som jag hade kontakt med var väldigt trevlig i telefonen och tillmötesgående. Städningen var utan anmärkning rent och snyggt blev det. Dom var noga med allt.Jag kan varmt rekommendera ONAP städservice.//Alexandra

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 524 omdömen 4.8 av 524 omdömen

Martina N Martina N
Ugur B

Vi är väldigt nöjda med onap då de gör det lilla extra vid städning av vår kontorslokal. Kan starkt rekommendera företaget!

Fatih A

Bra och snabbt bemötande och noggrant städat. Kan starkt rekommendera företaget.

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Felicia S

Otroligt noggrann städning, fantastisk bra service och snabb återkoppling!

Fatma D

Super nöjd med städningen. Väldigt professionellt utfört, skinande rent och underbar nystädat doft i huset. ONAP fick i uppdrag att utföra flyttstäd hos min son och även det utfördes utan anmärkning. Tack ONAP!!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1251 omdömen 4.7 av 1251 omdömen

Pia S
Skrev om ONAP

Otroligt bra och noggrant företag. Verkligen värt pengarna