OUTL1

OUTL1

3.4

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

814 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Peter E
Skrev om OUTL1

Har inte fått några produkter trots utlovad leverans, så upplevelsen är urusel just nu

Elin A
Skrev om OUTL1

Snabb leverans, allt var med & smidig beställning! Rekommenderar starkt!

Mathias L

Riktigt nöjd med produkterna. Mindre imponerad av kundbemötande. Svar som inte ger upplevelsen att man är uppskattad som kund

Jan G
Skrev om OUTL1

Bra webshop, bra priser och snabb leverans

Britt-Marie J

Bra återkoppling snabb leverans

Tommy L
Skrev om OUTL1

Bra produkt. Snabb leverans. Prisvärd.

Lena B
Skrev om OUTL1

Trädgårdsmöbler till vårt sommarhus. Smidigt och lätt att hitta på er hemsida!

Jonas W
Skrev om OUTL1

Jag har handlat 3 ggr från Outl1.se och är i stort mkt nöjd med såväl varor som leveranser. 1 av mina beställningar levde dessvärre inte upp till min förväntan på den aktuella varan. Men efter kontakt med deras kundservice gjorde de sitt yttersta för att hitta en snabb och bra lösning, vilket jag blev nöjd med. Jag kommer fortsätta handla av dem när jag hittar nåt på deras sida som lockar mig!

Odd R
Skrev om OUTL1

Virkelig bra denne gangen. Bra produkt, bra pris og topp service

Björn A

Denna gång var det bra.eller mycket bra.

Annie J
Skrev om OUTL1

Bra, snabbt, bra priser. Kan verkligen rekommendera er! Har det mesta.

Kjell-Ove J

Allt fungerade bara bra. Snabbt och enkelt. Jag är nöjd.

Maine J
Skrev om OUTL1

Köpte ett parasoll som jag är nöjd med och kom med DHL som levererar perfekt,

Svar från OUTL1

Hej Maine! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Torbjörn P

Bra priser, bra priser, enkelt att beställa

Svar från OUTL1

Hej Torbjörn! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Maria L
Skrev om OUTL1

Hej! Fin kvalité för pengarna. Inte lika snabb leverans som utlovat. Dyr frakt. När leverans kom så fanns de ett datum och en tid att välja på. Inte bra. 3 mil enkel väg till utlämningsstället- för den dyra frakten förväntas bättre alternativ och snabbare leverans.

Svar från OUTL1

Hej Maria! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ramón A

Smidigt och bra. Höjd med duschväggen.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt köp! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Britt H
Skrev om OUTL1

Nöjd inget att klaga på.Allt funkade snappt och fort.

Svar från OUTL1

Hej Britt! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jan-erik B

Helt ------------------------------OK

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Styrbjörn B

Vad man kan förvänta rörande köp via hemsida

Björn J

Bra utbud till vettiga priser. Dock drog leveransen ut på tiden, men det verkar ha berott på leverantören av transportrjänsten

Svar från OUTL1

Hej Björn! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Margareta S

Allt fungerade som det skulle och varorna levererades vid "dörr". Margaretha Strömberg

Svar från OUTL1

Hej Margareta! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Maria H
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och en jättefin paviljong! Nöjd!!!

Svar från OUTL1

Hej Maria! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med produkt samt leverans! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Bo C
Skrev om OUTL1

Snabbt och smidig beställning Snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Bo! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Stig N
Skrev om OUTL1

Cykel var bra och prisvärd, men cykel vagnen som jag beställde samtidigt och betalt för har inte kommit

Svar från OUTL1

Hej Stig! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Cyckelvagnen är planerad att inkomma till oss nu i maj. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Gunilla E

Då beställda varor kom var emballaget trasigt. Packade trots upp det men när vi skulle börja montera var det inget som stämde. Det var snett och vint gick inte att få ihop. Ringde kundtjänst som sa att om dom fick kort på det som var trasigt skulle dom skicka nya delar. Jag avböjde pga att allt som skulle skruvas ihop var böjt och snett. Sa att jag ville skicka tillbaka som ett återköp. Ska då få betala 1200 kr för frakten .kunde inte använda det emballage varorna kom i och fick därför själv köpa wellpapp att ha runt...

Svar från OUTL1

Hej Gunilla! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Då du valde att ångra köpet så är det du som kund som får stå för returen. Hade du valt att reklamera så hade vi kunnat skicka ut en ny produkt eller erbjuda ett prisavdrag för felen. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Anna L
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och det Verkar vara ett bra och fint växthus, fick dock fel kanalplast till taket. Har försökt reklamera men det har gått 2 veckor nu och dom har fortfarande inte skickat rätt delar.

Svar från OUTL1

Hej Anna! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vårt lager arbetar med att få fram korrekta delar till ditt växthus just nu. Så fort de är klara så får du återkoppling med sändningsinformation. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Henrik K

Är jättenöjd. Snabb leverans och produkten jag köpte stämde exakt med beskrivningen. Kommer säkert att handla fler gånger👍

Svar från OUTL1

Hej Henrik! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt köp! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Christina S

Lätt att handla, snabb leverans och bra produkter

Svar från OUTL1

Hej Christina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lennart S

Inget snack om att få ny del som kom trasig trotts att embalaget ej var trasigt . samt trotts att jag ej pratat med er kändes kontakten på mail som att man blev mottagen kanon Tack för att allt går så smidigt

Svar från OUTL1

Hej Lennart! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fått från vår kundservice. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Joakim I

Snabb leverans och lätt att beställa

Svar från OUTL1

Hej Joakim! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Eva B
Skrev om OUTL1

Väldigt dålig.Jag har fortfarande inte fått några varor som jag beställde 21,april-24.Upplysningen ang leverans var att det skulle ta 2-5 dgr. I dag har det gått 2 veckor sedan jag beställde! Ingen information om försening eller någon uppdatering! Försökte att avboka en produkt inom 12 timmar efter beställning.De svarade då att detta inte var möjligt för att produkten lämnat lager och var nu på väg! Så dåligt eftersom så inte kan ha varit fallet,då jag fortfarande inte fått några varor.De rådde mig att invänta...

Svar från OUTL1

Hej Eva! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag ser att vår kundservice just nu undersöker detta för att reda på vad som skett med din order. Så fort det har svar så kommer de att återkoppla till dig i er pågående mailtråd. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Mats K
Skrev om OUTL1

Allt funkade som tänkt. Inget att anmärka på . Snabb lev. Och snabb feedback.

Svar från OUTL1

Hej Mats! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Aura F
Skrev om OUTL1

Vattenslangarna verkar perfekta, återstår att testa dem!

Svar från OUTL1

Hej Aura! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Joakim E

Snabb leverans! Förstår inte hur mycket snabbare det hade gått om jag betalat 99.- till som erbjöds? Hade aldrig köpt utemöblerna om jag visste hur mycket jobb det var att skruva ihop den!! Kommer rekommendera produkten men sjukt jobbigt och mycket att skruva.

Sören C

Outl1 levererade helt enkelt enligt avtal. Inget att klaga över!

Svar från OUTL1

Hej Sören! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ingvar T

En riktigt trevlig säljare ,passar till sitt jobb. Allt gick smidigt o lätt frakten gick smidigt kom precis. Som han skulle.o det tog en stund att sätta upp den ,många skruvar o detaljer .Paviljongen står så fint o mina fina möbler är skyddade mvh Eva Tilly

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att ni har valt att handla utav oss och att ni tar er tid att dela med er av er upplevelse. Vad kul att ni är nöjda med ert köp. Hoppas ni får njuta ordentligt av er uteplats nu i sommar! Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Elisabeth H

Då vi fick en vara som inte var bra så fick vi snabb återkoppling på reklamation och bra lösning på problemet.

Svar från OUTL1

Hej Elisabeth! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sten B
Skrev om OUTL1

Mycket bra service och snabb leverans

Svar från OUTL1

Hej Sten! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Hans B
Skrev om OUTL1

Allt fungerade och varan var som i annonsen

Svar från OUTL1

Hej Hans! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Björn A

Snabb leverans av växthuset och mycket nöjd med kvalitén

Svar från OUTL1

Hej Björn! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt nya växthus! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Annika H

Köpte en cykel. Tyckte det var jätte smidigt att beställa.

Svar från OUTL1

Hej Annika! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Thommy S

Bra smidig affär men man kan ju undra dels att igentligen får man ju inget kvitto med ramnr. O sen kan man ju undra om det där med europa byggd cykel när där inte är gängade hål för ramlås som på nästan alla andra cyklar. Men annars bra o stabil cykel. Mvh Thommy Schröder

Svar från OUTL1

Hej Thommy! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Cyklarna är tillverkade i vår fabrik i Europa. Ram-numret finns endast på cykeln. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jörgen L

Smidigt att beställa snabb leverans helnöjd

Svar från OUTL1

Hej Jörgen! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Mona A
Skrev om OUTL1

Köpte en grå konstrotting hörnsoffa med bord och två pallar. För låg rygg och för smal sittplats, inte alls skön

Svar från OUTL1

Hej Mona! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Samtliga mått finns bland produktbilderna! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Erik E
Skrev om OUTL1

Bara bra, får se om det är kvalitet på växthuset. Förarbete för gjutning pågår.

Svar från OUTL1

Hej Erik! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med ditt växthus. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Anders V

Är nöjd med köpet så finns inget att klaga på.

Svar från OUTL1

Hej Anders! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jessica L

Snabba leveranser, bra priser och erbjudanden.

Svar från OUTL1

Hej Jessica! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Lily F
Skrev om OUTL1

Snabbt svar och återkoppling vid skada på min vara.

Svar från OUTL1

Hej Lily! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Björn N

Allt fanns med. Snabb leverans.

Benny P
Skrev om OUTL1

Snabb leverans Och enkelt att beställa på nätet

Svar från OUTL1

Hej Benny! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv