Oves Gatukök

3.0

5 omdömen om Oves Gatukök

dragan t
Skrev om Oves Gatukök

Här lever man på gamla meriter från 70/80 talet i fråga om "gott mos som är äkta"så är det tyvärr ej längre moset liknar/smakar tapetklister + salt som f...n har fått det flera gånger klart man blir besviken bortslängda pengar så nej tack dit åker jag ej mer.

Lenny D
Skrev om Oves Gatukök

Maten är kanon. Moset underbart och hamburgarna likaså. Kan vara en del folk så även om de jobbar på bra så får man ibland räkna med väntetid. Personalen är så trevliga som man kan förvänta sig av någon som jobbar i en kiosk, det är ok men inget extra. En solig eftermiddag finns inget bättre än att äta en halvspecial i solen

Michelle L
Skrev om Oves Gatukök

Oves Gatukök i Sävedalen. Har vid flera tillfällen fått vänta alldeles för länge på maten, för att sedan upptäckt att det ofta blir fel. Personalen verkar totalt omotiverade av att jobba, och arbetet på insidan verkar vara totalt ostrukturerat. Har också ofta fått förfrågan om jämna pengar eller växel, då dom själva inte har. Priserna har stigit och nu känner man att det börjar ta emot, då en lunch/middag kostar en bit över 70 spänn. Visst moset är okej, men hur vore det med lite service ?!.

Elias H
Skrev om Oves Gatukök

GÖTTT MOS, jag älskar oves, Deras hamburgare är inte sämre jag skulle kunna äta här 8 dagar i veckan, finns bara ett ord för korv och mos som denna, KÄRLEK

Fredrik F
Skrev om Oves Gatukök

jag stannade en vacker dag på Oves gatukök i sävedalen, vilken korv, vilket mos, vilken ketchup, vilken senap, vilken pucko! allt var kanon.. bästa korvköpet jag gjort.