feedback company

Recos
Ring företaget
Palmyra Kebab

Årstavägen 57 120 54 ÅRSTA

Palmyra kebab är en trevlig restaurang som ligger i centrala Årsta. Vi har massor med olika varianter på utsökta kebabrätter mm.

www.palmyrakebab.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Palmyra Kebab

Läs vad Recos användare tycker om Palmyra Kebab

skrev om Palmyra Kebab :
    har blivit extremt mycket SÄMRE, dyrare och mindre mat, jätte snåla speciellt när man köper med sig hem, inga såser, äh skit ställe, förr va det bra men inte nu.Går inte dit längre
  • Status: 107
    skrev om Palmyra Kebab :
    bästa kebaben i Stockholm! Väldigt stora portioner. så bra om man är två som delar om man inte är stor i maten ;)
    skrev om Palmyra Kebab :
    Fräscht, bra mat och stora rikliga portioner. Minus möjligen att det är kö ibland men väl värt ett besök - och en omväg!
  • Status: 58
    skrev om Palmyra Kebab :
    städat, snyggt, bra mat ja helt perfekt och skulle blivit en 5 om inte så mycket mat kastades, slöseri med resurserna 1 av 6 får inte mat varige dag och miljön tar stryk av vår samlade överkonsumtion, mindre portioner med rätt att backa skulle locka mer än att se detta slöseri, men så bra att jag sviker mina egna ideal och kommer åter.
  • Status: 1261
    skrev om Palmyra Kebab :
    Med marginal Stockholms bästa kebab!!!
    Cajsa J , Jakob J gillar detta.
    Så sjukt mycket mat! "
    09-20 16:29
    Noel H :"
    Ja nästan komiskt stora tallrikar! "
    09-20 16:31
  • Status: 9
    skrev om Palmyra Kebab :
    Stockholms bästa Kebab. Värt en omväg !! Det går inte ens att jämföra med med kebab kött från andra ställen. taxi bilar står dubbelparkerade 24/7 du kommer inte att bli besviken
    Mycket och god kebab
  • Status: 25
    skrev om Palmyra Kebab :
    Palmyra kebab ett måste för alla kebabälskare! Här får du stor portion med god fräsch kebab med massa gott tillbehör! Personalen är suverän! Servicen bäst!!!
    Ma M , Jakob J , Nikke L , Vaya P gillar detta.
    Vaya P :"
    Yes! Och kom dit hungrig! "
    07-03 22:49
  • Status: 43
    skrev om Palmyra Kebab :
    Galet stora portioner, saftig kebab, häftig sallads/plockbuffé. Glad och snabb personal. Skön inredning.
    Ma M , Roza M gillar detta.
    Roza M :"
    Kunde inte sagt det bättre! "
    07-03 22:45
  • Status: 13
    skrev om Palmyra Kebab :
    Palmyra kommer alltid ha ett speciellt ställe i mitt hjärta. Personligen tycker jag man begår ett misstag om man bara tar en kebabtallrik här. Nöjdast blir man om man väljer mixtallriken. Kebab, Shishkebab, Falafel samt en härlig blandning av olika friterade grönsaker gör denna rätt till det ultimata målet. Det blir givetvis inte sämre av att Falafeln är bland den bästa jag ätit i mitt liv. Stort plus även till Aiolipumpen. Det är enbart i himlen och hos palmyra de har aioli på pump!!!!
  • Status: 20
    skrev om Palmyra Kebab :
    inte så bra om man skall vara ärlig. Slafsigt, ohygieniskt och köttet är bara sisådär faktiskt. Nej, detta är inte ett ställe jag kommer tillbaka till så ofta...absolut inte värt en omväg. Prisvärt? Vet inte riktigt - om man bara är intresserad av att bli mätt så kanske det är prisvärt men om man gillar en god Kebab och bryr sig om vad man äter, hur maten serveras och i vilken miljö, då måste jag säga ABSOLUT INTE!
  • Status: 39
    skrev om Palmyra Kebab :
    Kom igen nu Palmyra ert kött är nog ett av det äckligaste jag har smackat någonsin på ett kebabställe. Såklart det inte går runt med så stora portioner och ska man då ha kvalité i köttet så kommer en portion att kosta!
  • Status: 54
    skrev om Palmyra Kebab :
    Härifrån går man mätt och glad. Jag som är stor i maten tycker Palmyra är bästa stället för kebab i Stockholm med omnejd. Trevlig, snabb personal och jättegoda såser. Värt en omväg!
  • Status: 14
    skrev om Palmyra Kebab :
    Väldigt mycket snack om Palmyra att det skulle vara så otroligt bra. Jätte portioner med mat, för mycket! Betalar hellre mindre för en mindre portion, de borde kanske ha fler alternativ? Bra bemötande men maten var inte så god som jag hade förväntat mig, köttet smakade verkligen socka. Smaken är som baken men Palmyra gick inte hem hos mig.
    Var det nu under ramadan du var där? Det skulle jag aldrig ge mig på. "
    09-09 13:00
  • Status: 585
    skrev om Palmyra Kebab :
    Palmyra är Stockholms bästa kebabrestaurang, och det är inte bara ur kebab-perspektivet som den får betyget fem av mig.

Portionerna, råvarorna, miljön, det faktum att det stannar ett par bilar med en halv släkt som kommer in och beställer sanslösa mängder mat...

Dessutom. Schishkebab med bulgur kan inte bli bättre än här. Som Guide Rouge brukar skriva: "Värd en resa".
  • Status: 91
    skrev om Palmyra Kebab :
    Det ska erkännas; det är inte ofta jag passerar Stockholms tullar i onödan. Annat än när jag åker till Arlanda för att flyga någonstans (eller tar tåget ut och bort. Så PK). Men, Palmyra har gjort att jag gör mig omaket och cyklar över Årstabron. Väl där njuter jag av vackra Årsta lika mycket som Palmyras käk. Halalstyckat och rikligt. Senast jag var där och killarna öst upp en jätteportion av Stockholms bästa kebabtallrik, upplyste de mig om att det fanns salladsbuffé att ta från också. Jag bara tittade på min arabiske vän och funderade på hur jag skulle kunna räkna ut den omöjliga ekvationen att få plats med allt det i magen också.
  • Status: 110
    skrev om Palmyra Kebab :
    Raz , Morten K gillar detta.
    rent och snyggt "
    05-04 07:15
  • Status: 5
    skrev om Palmyra Kebab :
    Bra kebab. Skulle dock kunna skära ner lite på vitlöken i såsen. Sjukt stora portioner. Kan vara svårt att få plats på lunchen.
  • Status: 2
    skrev om Palmyra Kebab :
    Fantastisk mat! Fullständigt omöjligt att gå därifrån mätt.
    Är du säker på att det är fullständigt omöjligt att gå därifrån MÄTT? ;) "
    04-01 01:30
    skrev om Palmyra Kebab :
    God kebab och goda tillbehör men för dyrt.
  • Status: 12
    skrev om Palmyra Kebab :
    Stockholms absolut bästa kebab! Kanske inte den roligaste lokalen (lite trång) men maten väger upp det rejält! Rekommenderas!
    skrev om Palmyra Kebab :
    Här måste Sveriges bästa kebab serveras, Supergott. Rekommenderas varmt om man är suger på kebab och är i Stockholm.
    skrev om Palmyra Kebab :
    Jättegod kebab som faktiskt smakar kött!otroligt trevlig perosnal och stora frächa portioner. Kan varmt rekommenderas
    skrev om Palmyra Kebab :
    Klart bra! Fräscht och aptitligt och med glad och trevlig personal. Rekommenderas utan tvekan!
    skrev om Palmyra Kebab :
    Bästa kebaben i stockholm och den största tror jag. Blir man inte mätt av kebabtallriken så ska man nog gå till läkaren hehe... Super gott och trevlig personal. Har ätit här i många år och varit alltid lika nöjd. Rekommenderas ++++
  • Status: 30
    skrev om Palmyra Kebab :
    Helt klart ett av stockholms bästa kebabställen. Fräsch lokal, trevlig personal. Se till att vara riktigt hungrig när du går hit, portionerna är väldigt stora och det smakar riktigt bra.
    skrev om Palmyra Kebab :
    Jag åt med Djalpha och blev inte magsjuk så jag tror inte det berodde på maten..
    skrev om Palmyra Kebab :
    Jag var där och käkade igår den 22feb -09. Jag har aldrig blivit så magsjuk som nu. Är typ grön i ansiktet och spyr som en räv. Gör mig en tjänst passa dig för detta stället.
    skrev om Palmyra Kebab :
    Helt klart den fräschaste kebaben jag har ätit! Gäller att man är rejält hungrig då det är stora portioner.
    skrev om Palmyra Kebab :
    Utan tvekan Stockholms bästa kebabrestaurang. Menyn bjuder även på ett flertal vegetariska alternativ som aubergine eller falafel. På Palmyra serveras maten på fat som får pizzatallrikar att se riktigt små ut, man får även ta sås (aioli, vitlök, stark) själv.
  • Status: 22
    skrev om Palmyra Kebab :
    Fantastiskt ställe! Jättestora portioner!
    skrev om Palmyra Kebab :
    Bästa kebabhaket jag varit på! Har en stor fördel i de enorma portionerna som alltid räcker, till alla! Har ett brett urval av både kött och vegetariskt och ett smidigt beställningssystem. Trevliga och dessutom bra öppettider!
  • Status: 9
    skrev om Palmyra Kebab :
    Otrolig kebab! Helt ok pris med tanke på dessa oerhört stora portioner =) Lokalen är dock relativt liten, så vid bra tider, t.ex. på en fredagkväll är det ibland väldigt, väldigt mycket folk, men det är ju bara positivt för restaurangen. Lite jobbigt för gästerna, men det tänker jag inte dra ner betyget för. Så, om du har vägarna förbi Årsta, eller Stockholm för den delen, besök Palmyra Kebab!
  • Status: 15
    skrev om Palmyra Kebab :
    Stockholms bästa kebab. Även om man bor långt ifrån så är det väl värt mödan att ta sig hit. Stora portioner till bra priser och kanske marknadens bästa tillbehör. ÅK HIT!
  • Status: 56
    skrev om Palmyra Kebab :
    Det är här i årsta på Palmyra som man får den godaste kebaben i stan. Man får så stora portioner att man knappt orkar äta upp. Personalen är trevlig och duktig här. Det är värt att åka en bit för att äta denna kebab.
    skrev om Palmyra Kebab :
    Jättegod mat. Jag äter inte kebab, men deras vegotallrikar är kanon och stora, så vi delar alltid på två personer.
  • Status: 106
    skrev om Palmyra Kebab :
    Det här är något annat. Inte kebab som du känner den från your average place on the corner. Det är kebab upphöjt till någon form av matkonst - du har saker på tallriken du inte sett på något annat kebabhak, törs jag lova. Förvånansvärt gott. Enda minuset är den sterila lysrörsbelysningen samt att det är jäkligt mycket folk vid lunchtid.
  • Status: 7
    skrev om Palmyra Kebab :
    En av få kebabställen som är värd en egen resa. Vet inte hur många gånger som jag har åkt hit från andra ändan av stan, för att få avnjuta en grym kebab..
    skrev om Palmyra Kebab :
    Fräscht, billigt och den i särklass bästa kebaben jag ätit. Svårslaget!

1 bilder från Palmyra Kebab

Taggar för Palmyra Kebab