Palmyra Kebab

Palmyra Kebab

Ring 08-91 80 12 www.palmyrakebab.se
4.2

Palmyra kebab är en trevlig restaurang som ligger i centrala Årsta. Vi har massor med olika varianter på utsökta kebabrätter mm.

38 omdömen om Palmyra Kebab

Pernilla J
Skrev om Palmyra Kebab

har blivit extremt mycket SÄMRE, dyrare och mindre mat, jätte snåla speciellt när man köper med sig hem, inga såser, äh skit ställe, förr va det bra men inte nu.Går inte dit längre

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Ida A
Skrev om Palmyra Kebab

bästa kebaben i Stockholm! Väldigt stora portioner. så bra om man är två som delar om man inte är stor i maten ;)

Cajsa J gillar detta
Magnus C
Skrev om Palmyra Kebab

Fräscht, bra mat och stora rikliga portioner. Minus möjligen att det är kö ibland men väl värt ett besök - och en omväg!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Morten K
Skrev om Palmyra Kebab

städat, snyggt, bra mat ja helt perfekt och skulle blivit en 5 om inte så mycket mat kastades, slöseri med resurserna 1 av 6 får inte mat varige dag och miljön tar stryk av vår samlade överkonsumtion, mindre portioner med rätt att backa skulle locka mer än att se detta slöseri, men så bra att jag sviker mina egna ideal och kommer åter.

Cajsa J och NOEL H gillar detta
NOEL H
Skrev om Palmyra Kebab

Med marginal Stockholms bästa kebab!!!

Cajsa J och Jakob D gillar detta
Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen

Sami V
Skrev om Palmyra Kebab

Stockholms bästa Kebab. Värt en omväg !! Det går inte ens att jämföra med med kebab kött från andra ställen. taxi bilar står dubbelparkerade 24/7 du kommer inte att bli besviken

Björn O

Mycket och god kebab

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Roza M
Skrev om Palmyra Kebab

Palmyra kebab ett måste för alla kebabälskare! Här får du stor portion med god fräsch kebab med massa gott tillbehör! Personalen är suverän! Servicen bäst!!!

Ma M och 2 andra gillar detta
Oll E
Skrev om Palmyra Kebab

Palmyra kommer alltid ha ett speciellt ställe i mitt hjärta. Personligen tycker jag man begår ett misstag om man bara tar en kebabtallrik här. Nöjdast blir man om man väljer mixtallriken. Kebab, Shishkebab, Falafel samt en härlig blandning av olika friterade grönsaker gör denna rätt till det ultimata målet. Det blir givetvis inte sämre av att Falafeln är bland den bästa jag ätit i mitt liv. Stort plus även till Aiolipumpen. Det är enbart i himlen och hos palmyra de har aioli på pump!!!!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Roger T
Skrev om Palmyra Kebab

inte så bra om man skall vara ärlig. Slafsigt, ohygieniskt och köttet är bara sisådär faktiskt. Nej, detta är inte ett ställe jag kommer tillbaka till så ofta...absolut inte värt en omväg. Prisvärt? Vet inte riktigt - om man bara är intresserad av att bli mätt så kanske det är prisvärt men om man gillar en god Kebab och bryr sig om vad man äter, hur maten serveras och i vilken miljö, då måste jag säga ABSOLUT INTE!

Daniel N
Skrev om Palmyra Kebab

Kom igen nu Palmyra ert kött är nog ett av det äckligaste jag har smackat någonsin på ett kebabställe. Såklart det inte går runt med så stora portioner och ska man då ha kvalité i köttet så kommer en portion att kosta!

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4106 omdömen 4.0 av 4106 omdömen

Jessica I Jessica I
Raz
Skrev om Palmyra Kebab

Härifrån går man mätt och glad. Jag som är stor i maten tycker Palmyra är bästa stället för kebab i Stockholm med omnejd. Trevlig, snabb personal och jättegoda såser. Värt en omväg!

Nikke L gillar detta
Charlotta T
Skrev om Palmyra Kebab

Väldigt mycket snack om Palmyra att det skulle vara så otroligt bra. Jätte portioner med mat, för mycket! Betalar hellre mindre för en mindre portion, de borde kanske ha fler alternativ? Bra bemötande men maten var inte så god som jag hade förväntat mig, köttet smakade verkligen socka. Smaken är som baken men Palmyra gick inte hem hos mig.

Nikke L
Skrev om Palmyra Kebab

Palmyra är Stockholms bästa kebabrestaurang, och det är inte bara ur kebab-perspektivet som den får betyget fem av mig. Portionerna, råvarorna, miljön, det faktum att det stannar ett par bilar med en halv släkt som kommer in och beställer sanslösa mängder mat... Dessutom. Schishkebab med bulgur kan inte bli bättre än här. Som Guide Rouge brukar skriva: "Värd en resa".

Raz gillar detta
Magnus B
Skrev om Palmyra Kebab

Det ska erkännas; det är inte ofta jag passerar Stockholms tullar i onödan. Annat än när jag åker till Arlanda för att flyga någonstans (eller tar tåget ut och bort. Så PK). Men, Palmyra har gjort att jag gör mig omaket och cyklar över Årstabron. Väl där njuter jag av vackra Årsta lika mycket som Palmyras käk. Halalstyckat och rikligt. Senast jag var där och killarna öst upp en jätteportion av Stockholms bästa kebabtallrik, upplyste de mig om att det fanns salladsbuffé att ta från också. Jag bara tittade på min arabiske...

Nikke L gillar detta
John H

Raz och Morten K gillar detta
Johan G
Skrev om Palmyra Kebab

Bra kebab. Skulle dock kunna skära ner lite på vitlöken i såsen. Sjukt stora portioner. Kan vara svårt att få plats på lunchen.

Lars L
Skrev om Palmyra Kebab

Fantastisk mat! Fullständigt omöjligt att gå därifrån mätt.

Johan P
Skrev om Palmyra Kebab

God kebab och goda tillbehör men för dyrt.

Johnn W
Skrev om Palmyra Kebab

Stockholms absolut bästa kebab! Kanske inte den roligaste lokalen (lite trång) men maten väger upp det rejält! Rekommenderas!

Fredrik N
Skrev om Palmyra Kebab

Här måste Sveriges bästa kebab serveras, Supergott. Rekommenderas varmt om man är suger på kebab och är i Stockholm.

Liselotte S
Skrev om Palmyra Kebab

Jättegod kebab som faktiskt smakar kött!otroligt trevlig perosnal och stora frächa portioner. Kan varmt rekommenderas

Anki A
Skrev om Palmyra Kebab

Klart bra! Fräscht och aptitligt och med glad och trevlig personal. Rekommenderas utan tvekan!

Robert O
Skrev om Palmyra Kebab

Bästa kebaben i stockholm och den största tror jag. Blir man inte mätt av kebabtallriken så ska man nog gå till läkaren hehe... Super gott och trevlig personal. Har ätit här i många år och varit alltid lika nöjd. Rekommenderas ++++

Henric E
Skrev om Palmyra Kebab

Helt klart ett av stockholms bästa kebabställen. Fräsch lokal, trevlig personal. Se till att vara riktigt hungrig när du går hit, portionerna är väldigt stora och det smakar riktigt bra.

Alias_
Skrev om Palmyra Kebab

Jag åt med Djalpha och blev inte magsjuk så jag tror inte det berodde på maten..

Mathias E
Skrev om Palmyra Kebab

Jag var där och käkade igår den 22feb -09. Jag har aldrig blivit så magsjuk som nu. Är typ grön i ansiktet och spyr som en räv. Gör mig en tjänst passa dig för detta stället.

Lars S
Skrev om Palmyra Kebab

Helt klart den fräschaste kebaben jag har ätit! Gäller att man är rejält hungrig då det är stora portioner.

Oskar L
Skrev om Palmyra Kebab

Utan tvekan Stockholms bästa kebabrestaurang. Menyn bjuder även på ett flertal vegetariska alternativ som aubergine eller falafel. På Palmyra serveras maten på fat som får pizzatallrikar att se riktigt små ut, man får även ta sås (aioli, vitlök, stark) själv.

Katarina D
Skrev om Palmyra Kebab

Fantastiskt ställe! Jättestora portioner!

Erik A
Skrev om Palmyra Kebab

Bästa kebabhaket jag varit på! Har en stor fördel i de enorma portionerna som alltid räcker, till alla! Har ett brett urval av både kött och vegetariskt och ett smidigt beställningssystem. Trevliga och dessutom bra öppettider!

Robert N
Skrev om Palmyra Kebab

Otrolig kebab! Helt ok pris med tanke på dessa oerhört stora portioner =) Lokalen är dock relativt liten, så vid bra tider, t.ex. på en fredagkväll är det ibland väldigt, väldigt mycket folk, men det är ju bara positivt för restaurangen. Lite jobbigt för gästerna, men det tänker jag inte dra ner betyget för. Så, om du har vägarna förbi Årsta, eller Stockholm för den delen, besök Palmyra Kebab!

Jonathan R
Skrev om Palmyra Kebab

Stockholms bästa kebab. Även om man bor långt ifrån så är det väl värt mödan att ta sig hit. Stora portioner till bra priser och kanske marknadens bästa tillbehör. ÅK HIT!

Damian G
Skrev om Palmyra Kebab

Det är här i årsta på Palmyra som man får den godaste kebaben i stan. Man får så stora portioner att man knappt orkar äta upp. Personalen är trevlig och duktig här. Det är värt att åka en bit för att äta denna kebab.

Olle H
Skrev om Palmyra Kebab

Jättegod mat. Jag äter inte kebab, men deras vegotallrikar är kanon och stora, så vi delar alltid på två personer.

Tobias H
Skrev om Palmyra Kebab

Det här är något annat. Inte kebab som du känner den från your average place on the corner. Det är kebab upphöjt till någon form av matkonst - du har saker på tallriken du inte sett på något annat kebabhak, törs jag lova. Förvånansvärt gott. Enda minuset är den sterila lysrörsbelysningen samt att det är jäkligt mycket folk vid lunchtid.

Björn W gillar detta
Daniel T
Skrev om Palmyra Kebab

En av få kebabställen som är värd en egen resa. Vet inte hur många gånger som jag har åkt hit från andra ändan av stan, för att få avnjuta en grym kebab..

Jesper H
Skrev om Palmyra Kebab

Fräscht, billigt och den i särklass bästa kebaben jag ätit. Svårslaget!