Papa & Razzi

Papa & Razzi

Ring 08-650 19 00 www.papaorazzi.se
4.0

Italiensk restaurang som serverar lunch och middag till mycket humana priser.

21 omdömen om Papa & Razzi

Ida A
Skrev om Papa & Razzi

Grym pizza! Alltid trevlig när pizzan inte känns "onyttig" ;)

Nikola T
Skrev om Papa & Razzi

Jättegod pizza! Utnyttja erbjudandet på Reco.se!

huseyin s
Skrev om Papa & Razzi

Blev erbjuden att luncha på detta ställe med ett gäng arbetskamrater!Testade pastan som var väldigt god, men det stora problemet var att hela sällskapets menyer var så lockande att jag nästan tvekade över mitt meny val som jag uppskattade väldigt mycket! Det betyder att jag måste ta mig dit snarast igen!!!! Istället för att det ska sitta i huvudet så bör den goda maten ligga i magsäcken tycker jag och därför skall detta ställe besökas inom kort igen. Servicen och bemötandet var också väldigt bra fastän det var under lunch...

Jakob D gillar detta
Robert J
Skrev om Papa & Razzi

När vi visade att vi skulle utnyttja Rabble dealen blev vi tillsagda att komma tillbaks efter lunchtid trots att det fanns lediga bord. När jag påpekade att dealen gäller tiden 11-22 gavs svaret: "Jag är ägare, jag gör vad jag vill". Högst oprofessionellt och en mycket tråkig upplevelse!

Anders W
Skrev om Papa & Razzi

AAAbsolut bästa pasta restuarangen på kungsholmen... trevlig personal, god mat, bra viner, men framför allt jämn och hög kvalitet min favorit är deras pasta Delizie. Bra jobbat ni har ett vinnande koncept. / Anders

Katarina V
Skrev om Papa & Razzi

Papa & Razzi gör riktigt goda pizzor med bra råvaror - och inte minst: till riktigt bra pris! De i området som konkurrerar med kvalitet håller betydligt högre priser, så du får väldigt mycket för pengarna hos Papa & Razzi.

Nikola T och Cajsa J gillar detta
NOEL H
Skrev om Papa & Razzi

Bra pizza, ännu bättre pasta och framförallt väldigt trevlig och glad personal! Rekommenderas!

Joakim B
Skrev om Papa & Razzi

Jag har tänkt att testa deras pizza någon gång, men de gånger jag varit där har min nyfikenhet gett vika för det säkra kortet: pastan. Jag älskar pastarätter och här får jag riktig goda rätter varje gång. Gänget som jobbar där är härliga, det känns som att de gillar att arbeta med varandra och att de verkligen gillar det de gör. Det känns som att det är några kompisar som bara har roligt tillsammans och till på köpet lagar ruggigt god mat.

Tobias B gillar detta
solodinner
Skrev om Papa & Razzi

Ok mat för en vardagskväll, kanske lite för svagt kryddad för min smak. Smidigt att kunna ta med sig take away hem. Ojämn service.

Joakim H
Skrev om Papa & Razzi

Vi blev vittnen till hur servitören skällde ut ett äldre par, eftersom de haft mage att fråga om (och fått) ett fönsterbord, trots att de BARA hade en groupon-deal. Han var väldigt oförskämd emot dem och jag är förvånad över att de stannade. Vi valde dock att gå och kommer ALDRIG att återvända.

Jacob K
Skrev om Papa & Razzi

min polare hittade en galet grym deal på denna site.

filip b och Sara S gillar detta
Hans D
Skrev om Papa & Razzi

Grymt bra pasta pappardelle. rekommenderas starkt!

Jakob D
Skrev om Papa & Razzi

Riktigt bra! Käkar alltid Pappardelle con Salsiccia på Papa & Razzi och det smakar fantastiskt! Rekommenderas! Nu har jag även testat erbjudandet som går att köpa genom Reco.se och jag tycker att det gick otroligt smidigt från köp till att få pizzorna i handen. Pizzorna från Papa & Razzi var helt perfekta!

Karin H
Skrev om Papa & Razzi

Nu har jag vaknat till efter paltdvalan som följde av vårt intag av pizzor från Papa & Razzi och inser att det nog är dags att avge ett omdöme om denna trevliga pizzeria Trevlig personal som kommer ihåg vilka ändringar man gjort - inte alla som gör det. Det är inte de största pizzorna i stan men tillräckligt för att mätta en rejält hungrig person. Stort utbud av såväl pizzor med standardpålägg som en del lite intressanta kombinationer. Gott, och det känns som om ingredienserna är nya/fräscha. Bra på ange tid vid...

Peter F
Skrev om Papa & Razzi

Käkade en pasta (carbonara) och tog en kaffe i helgen och blev glatt överraskad. Väl tilltagen portion som smakade utmärkt. Trevlig personal. Rekommenderas varmt.

Maria N
Skrev om Papa & Razzi

Blev jätteglad när jag såg att de som startade Il Forno da Gino hade öppnat nytt. Och de verkar som det tagit med sig kvaliteten och smaken. Riktigt goda och välgjorda pizzor, värda sitt pris! De använder sig av bra råvaror och kan sin grej. Storleken är bra och likså är pizzorna tunna och får baka ordentligt i ugn, så de får knapriga kanter. Helt klart Kungsholmens bästa pizzeria med trevlig personal!

Bart D
Skrev om Papa & Razzi

What they all say is true! The best addition to the Fridhemsplan lunch scene in a long time. Ask for their really tasty spanish red peppers for a bit of spice.

Nikke L och Tobias B gillar detta
Lena L
Skrev om Papa & Razzi

Har nu äntligen fått smaka Paparazzis mozzarella och vitlökspizza och blev inte besviken.

Nikke L gillar detta
Benjamin C
Skrev om Papa & Razzi

Jätte bra ställe skulle verkligen rekomendera det

Tobias B
Skrev om Papa & Razzi

Paparazzi har med säkerhet stans skönaste personal, de älskar sin mat och de gör allt för sina kunder. Deras pizza är bland stans bästa och deras pastameny är minst lika bra. Testa deras fantastiska pizzor och glöm inte att beställa deras kaffe innan du lämnar restaurangen, inget gammalt beskt snutkaffe här inte, utan nymalt kaffe i den form du önskar. Jag vet, det är lite av en hyllning men det förtjänar Omar och Co på Paparazzi.

Björn W och Nikke L gillar detta
Nikke L
Skrev om Papa & Razzi

Omar och de riktigt sköna killarna från Il Forno längre bort på Fleminggatan har brutit sig loss och öppnat eget, och de har tagit med sig det bästa från menyn. Jag har just avnjutit en Prezzomolo, en pizza med mozzarella, räkor, vitlök och bladpersilja. Sjukt stor och underbart smaskens. Sonen tog en lasagne som serverades kokande het (ni vet när det fortfarande bubblar i tomatsåsen och parmesanosten som strös på efter att lasagnen kommer ur ugnen ligger och smälter framför ens hungriga ögon). Jag tycker att de...

Torbjörn J gillar detta