Persson Mikael

4.4

7 omdömen om Persson Mikael

Line F
Skrev om Persson Mikael

Trots att jag själv inte gillar te är detta en favorit i Linköping. Det luktar fantastiskt gott redan ute på gatan. Mängder av smaker att välja på. Fint utbud av plåtburkar, muggar och tekannor. Många presentmöjlighter. Kunnig personal och telista att ta med hem.

Sofia H
Skrev om Persson Mikael

Kunnigt folk och bra smaker på teet.

Daniel E
Skrev om Persson Mikael

En mycket bra affär! De anställda är väldigt trevliga och hjälpsamma. Tét är även det i toppklass. Att teboden ligger centralt är även det positivt. De säljer också många trevliga plåt-burkar att förvara te i. Helt klart stans bästa tebod!

Johanna L
Skrev om Persson Mikael

Det är inte bara doften av nymalda kaffebönor eller teer i alla möjliga former och färger som lockar i den här butiken, mannen som jobbar där gör med sin sköna stil och utmärkta service att man alltid känner sig lite extra speciell som kund. Säljer även tekannor, teburkar samt muggar och har ett bra utbud av gröna teer. Köper alltid mitt löste här.

maria n
Skrev om Persson Mikael

Teboben är en fin teaffär i Linköping, där jag alltid köper mitt te. De har ett stort utbud av olika tesorter i lösvikt och utöver det säljer de även kaffebönor, tekannor, koppar och andra present produkter. Personalen är mycket trevlig och hjälpsam.

Josefine M
Skrev om Persson Mikael

Denna mycket välsorterade tébod ligger på Nygatan nära Hospitalstorget. De säljer kaffebönor och tesorter på lösvikt. Där finns även tekannor och burkar att inhandla. Vet man inte riktigt vad man är ute efter kan de som arbetar bakom disken gärna hjälpa till att hitta något spännande.

Malin P
Skrev om Persson Mikael

En klassisk trevlig tebutik, jag köper mycket av mitt te här. Personalen är jättetrevlig och rekommenderar gärna tesorter om man ber dem. Annars är den som de flesta andra tebutiker - många olika tesorter, och de säljer även teburkar, koppar och lite andra produkter som t.ex. kakor och choklad.