Piccolo Angolo

3.5

11 omdömen om Piccolo Angolo

Emily C
Skrev om Piccolo Angolo

Inga vidare goda pizzor..dessutom betalar man extra för pizzasallad (som inte är vanlig pizzasallad utan har istället någon slags vit dressing).. Ska man äta här så rekommenderar jag istället deras falafel och gyros. Men vi har, som föregående skrivare oxå blivit lite risiga i kistan efter att ha ätit deras mat. Personalen kan ibland uppträda rättså otrevligt och vara lite raggiga mot tjejer.. Stort minus.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4124 omdömen 4.0 av 4124 omdömen

Jessica I Jessica I
Fredrik M
Skrev om Piccolo Angolo

Bemötandet är varken bu eller bä men pizzorna är extremt stora och man kan dela två på en pizza! Standardhak!

Sergio F
Skrev om Piccolo Angolo

Trevlig lokal pizzeria, många kunder, stora pizzor och andra menyer ... Alltid en trevlig bemötande .. Perfekt när man bor nära... Poppis bland poliskåren !

Paraden
4.2/5 i betyg av 4745 omdömen 4.2 av 4745 omdömen

Trevlig personal med en god mat, andra gången vi gick hit på Amex Platinum det säger allt att vi återvänder.

Jenny N
Skrev om Piccolo Angolo

Stora tunna pizzor. Kommer tillbaka på grund av läget och den trevliga personalen.

aram a
Skrev om Piccolo Angolo

VÄldigt fräsch o god pizzeria, med väldigt trevlig peronal dessutom. Det bästa är deras kebabsås, helt underbar, den lagas nog med kärlek tror jag! :)

Två Små Svin
4.7/5 i betyg av 2683 omdömen 4.7 av 2683 omdömen
BadgeFourYears

Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

kepsen k
Skrev om Piccolo Angolo

va de är ju världssnälla! det är den godaste pizzan i stockholm och de är STORA! pizzorna. plus att det är inlagda champinjoner. nu ska jag dit och köpa tio stycken.

No S
Skrev om Piccolo Angolo

Stora pizzor, dissig personal. Kebabpizzan är bra om man väljer nötkött. Kebabtallriken har både jag och min sambo blivit kass i magen av vid flera tillfällen.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8108 omdömen 4.3 av 8108 omdömen

Stället var mycket trevligt. Rekommenderas.

Sven Marcus I Sven Marcus I
Anna B
Skrev om Piccolo Angolo

Har besökt Piccolo två gånger i höst och fått ett EXTREMT trevligt bemötande!

Mathias J
Skrev om Piccolo Angolo

Det som är bra med Piccolo är deras stora pizzor. I övrigt är dom inte särskilt roliga att ha att göra med och beställningen har blivit fel några gånger.

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Jocke
Skrev om Piccolo Angolo

Sjukt otrevlig personal, speciellt en av dem. De tittar inte på dig när du beställer och suckar om du tar tid på dig. När pizzan är klar slänger de upp den på disken och du får själv fråga om det är din pizza. Jag bor precis bredvid och gick dit ofta förut, men nu är det bojkott som gäller sedan ett år tillbaka. Nu går jag 300 meter extra till Gamla Uret istället. Sista gången jag var där så beställde jag och en kompis en kebabpizza med extra kebab. Jag betalade 15 kronor extra men fick en vanlig mängd kebab. När jag...

Fredrik E
Skrev om Piccolo Angolo

Stora pizzor och mycket folk som avhämtar. Men pizzan är inget speciellt utan helt normal hängande med odefinierad ost som standard. Ett plus för riktig fläskkarré-giros som tillval på kebabpizzan. Personalen är dock onormalt trevlig och artig och därmed hålls betyget uppe.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7945 omdömen 4.3 av 7945 omdömen

Fantastisk miljö, hyfsat trevlig personal, den stekta potatisen som istället var friterad i småbitar var en besvikelse.