Pizzeria Ll Carpaccio

4.4

5 omdömen om Pizzeria Ll Carpaccio

Marcus L
Skrev om Pizzeria Ll Carpaccio

Åt precis deras panpizza Arizona. Skitgod!! Bakad i en riktig pan. Lagom med ingredienser, bra deg och god ost. Full pott!!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4735 omdömen 4.2 av 4735 omdömen

God mat och trevliga flickor som servade oss. Det jag saknar för fullt betyg är tillgängligheten för oss hjulburna!

PRO Skogås genom Gerd K PRO Skogås genom Gerd K
daniel c
Skrev om Pizzeria Ll Carpaccio

Best pizza's & best service in town!

Robin R
Skrev om Pizzeria Ll Carpaccio

Enorma pizzor och tillsynes bra råvaror, mängden pålägg är i min mening klart tillräcklig. Plus för att man kan få bearnaise eller vitlökssås för fem kronor. Det var längesedan. Enormt prisvärt och något jag kommer sakna om jag flyttar från Essingen.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4166 omdömen 4.0 av 4166 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Filip B
Skrev om Pizzeria Ll Carpaccio

Mycket stora pizzor, men ganska snålt med pålägg. Bra service och trevlig lokal.

Annika T
Skrev om Pizzeria Ll Carpaccio

En av dom bästa pizzeriorna jag har varit på. Killarna som jobbar på Il Carpaccio är sjukt trevliga BÄSTA servicen och självklart GODASTE pizzorna. Jag kan rekommendera (kommer tyvärr inte ihåg namnet tror det var Monica) som hade gorgonzola ost, fläskfilé bitar, kantareller och en massa ruccola. Har provat flera av deras pizzor som är hur stora som helst (e man liten i maten så kan jag rekommendera att man kan dela på en pizza el ta en barnpizza). Dom har även en schysst Pasta Carbonara. Om du är sugen på god pizza...

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen