Pizzeria Marinara

2.7

6 omdömen om Pizzeria Marinara

Magnus W
Skrev om Pizzeria Marinara

Gräver i kött lådan o lök sallad utan handskar i kebabrullarna som är som iskalla sugrör. Otrevlig personal som sa vi har stängt, dock satt de kvar på trappen 30min efter att vi till slut fick våra rullar.

Peter E
Skrev om Pizzeria Marinara

Extremt snåla pizzor, och fick ändå på något sätt betala snudd på 100/person utan dricka eller sallad

Johan B
Skrev om Pizzeria Marinara

Trevlig personal, okej sallad. Men där stannar lovorden. Fattar inte alls grejen med 30-kronorspizzorna. Jag blev inte förvånad när pizzan smakade skit. Den gick att äta upp, men det var minsann inget nöje. Pizzabotten var alldeles för tjock och mjuk, osten smakade gammal och det var uppenbart att de inte använde färska råvaror. Visst, attraktivt pris, men då får du vad du betalar för. Bemötandet är det enda som hindrar att Marinara får en etta.

Tony H
Skrev om Pizzeria Marinara

Pizzorna är goda kostar fortfarande 30 :- kebab 20:- 2013. Och personalen är trevliga och snabba

Jimmy A
Skrev om Pizzeria Marinara

Man blir ju lätt skeptisk när en pizzeria kör stora delar av sin meny för 30:-, kebab för en tjuga, två kebabrullar för 59:- osv. året ut. Men, det beror inte på att pizzorna är sämre än någon annanstans utan pga konkurrensen från en närliggande pizzeria. Väldigt goda pizzor, man snålar inte med ingredienserna, och väldigt trevlig personal. Dessutom går det snabbt att få pizzorna, även när de befinner sig under högt beställningstryck.

Maria H
Skrev om Pizzeria Marinara

Egentligen ett helt vanligt pizzahak med helt ok pizza och kebab. Det som skiljer Marinara från andra pizzerior är priserna. Pga konkurrenten på andra sidan vägen har de oftast något bra erbjudande. Under hela 2010 kostar pizzorna 30:- som ett exempel. Personalen är också mycket trevlig.

Nikke L gillar detta