feedback company

Checkins
Ring företaget
Pizzeria Marinara

Finspångsvägen 129 602 10 Norrköping

Pizzeria Marinara finns på Finspångsvägen 129 i Norrköping och är sökbara på bl.a. Kebab och Pizzeria

Mer funktioner

Vad tycker du om Pizzeria Marinara

Läs vad Recos användare tycker om Pizzeria Marinara

• Status: 1
    skrev om Pizzeria Marinara:
    Trevlig personal, okej sallad. Men där stannar lovorden. Fattar inte alls grejen med 30-kronorspizzorna. Jag blev inte förvånad när pizzan smakade skit. Den gick att äta upp, men det var minsann inget nöje. Pizzabotten var alldeles för tjock och mjuk, osten smakade gammal och det var uppenbart att de inte använde färska råvaror. Visst, attraktivt pris, men då får du vad du betalar för.

Bemötandet är det enda som hindrar att Marinara får en etta.
  • Status: 1
    skrev om Pizzeria Marinara:
    Pizzorna är goda kostar fortfarande 30 :- kebab 20:- 2013. Och personalen är trevliga och snabba
  • Status: 27
    skrev om Pizzeria Marinara:
    Man blir ju lätt skeptisk när en pizzeria kör stora delar av sin meny för 30:-, kebab för en tjuga, två kebabrullar för 59:- osv. året ut. Men, det beror inte på att pizzorna är sämre än någon annanstans utan pga konkurrensen från en närliggande pizzeria. Väldigt goda pizzor, man snålar inte med ingredienserna, och väldigt trevlig personal. Dessutom går det snabbt att få pizzorna, även när de befinner sig under högt beställningstryck.
  • Status: 207
    skrev om Pizzeria Marinara:
    Egentligen ett helt vanligt pizzahak med helt ok pizza och kebab. Det som skiljer Marinara från andra pizzerior är priserna. Pga konkurrenten på andra sidan vägen har de oftast något bra erbjudande. Under hela 2010 kostar pizzorna 30:- som ett exempel. Personalen är också mycket trevlig.

Företag nära Pizzeria Marinara

Passion Flowershop

Eneby Centrum, NORRKÖPING

Läs mer om Passion Flowershop

1 reco

markus s

markus s tycker:

"Snygga arrangemang och ett trevligt bemötande! Blommor fås bäst på beställning. Utbudet av blommor varierar men det finns alltid något som passar till ... "

Pizzeria Eneby HB

Eneby Centrum, NORRKÖPING

Läs mer om Pizzeria Eneby HB

Ingela S

Ingela S tycker:

"Det kröp mjölbaggar i pizzan jag köpte där, jag kommer aldrig mer att besöka den pizzerian "

Salong The Look i Norrköping AB

Kompanigatan 13, NORRKÖPING