Pnthaus

4.3

3 omdömen om Pnthaus

Patrick E
Skrev om Pnthaus

Vi vär väldigt nöjda med den snabba och goda hjälpen vi fått av Pnthaus. Väldigt seriöst.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Magnus K
Skrev om Pnthaus

Pnthaus jobbar flexibelt och är lyhörda för kundens synpunkter och input, för att jobba fram en lösning som kombinerar idéer från arkitekt och kund på ett bra sätt. Arbetet är responsivt med bra och frekvent kommunikation.

Erik W
Skrev om Pnthaus

Jag kom i kontakt med Fredrik på pnthaus lite av en slump. Jag hade länge tänkt att renovera och bygga om lägenheten. Så när jag väl tog beslutet att sätta igång så tog jag kontakt med dom. Så här i efterhand kan jag ju säga att jag är jätteglad att jag använde dom. Dom ritade om hela planlösningen och kom med förslag på färgval och inredning. Reslutatet blev kanon. Nu har jag precis sålt lägenheten. Med tanke på vinsten jag gjorde, så kan jag ju bara konstatera att det var ett bra beslut att ta hjälp av dom. Pnthaus...

I.K.A Byggkonsult AB
4.8/5 i betyg av 70 omdömen 4.8 av 70 omdömen