Pontus!

3.3

6 omdömen om Pontus!

Daniel A
Skrev om Pontus!

Överreklamerad restaurang där chefskocken borde skämmas. Serveringspersonal som inte delat upp borden mellan varandra utan alla är överallt, vilket resuterar i extremt dålig och oseriös service. Ej engagerade servitörer och servitriser står i gäng och pratar istället för att fokusera på gästerna. Vi blev serverade en liten aptitretare och direkt efter kom maten. Vi han alltså knappt smaka på aptitretaren. Maten i sig var dåligt tillagad med låg kvalité på råvarorna. Skärpning!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8088 omdömen 4.3 av 8088 omdömen

johan s
Skrev om Pontus!

Deras japanska mat slår alla rekord. De har även ett helt ok utbud av drinkar och öl-sorter. Även det centrala läget ökar statusen

Ida V
Skrev om Pontus!

Ovanvåningen serverar rolig japansk mat och rysligt goda drinkar. Nedanvåningen har en finare touch med högklassig mat. Väl värt ett besök!

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4161 omdömen 4.0 av 4161 omdömen

GOD mat og drikke, GOD service og GOD stemning!

Lill-Karine N Lill-Karine N
Carl B
Skrev om Pontus!

Rolig asiatisk mat i baren och helt klart överkomliga priser. Peronalen är otroligt duktig och service inriktad. Gillar man Ostron har de även en egen ostron bar. Tyvärr har Cart Orange killarna lagt ner sin verksamhet!

Jannika B
Skrev om Pontus!

Pontus! har lyckats! Börja kvällen med att hänga i ostronbaren för att sen knata ner för trappan och mötas av en smakfullt inredd lokal med otroligt trevlig personal. Mycket god mat, lite för lite men annars väldigt bra

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7929 omdömen 4.3 av 7929 omdömen

Fantastisk miljö, mycket god mat, mycket bra service o vänligt bemötande! Besöker gärna Bockholmen Hav o Rest 1000 ggr om!

Wille
Skrev om Pontus!

Jag har i 7 år letat efter ett ställe nära stureplan som kan göra riktigt bra drinkar men inte förrän jag prövade Pontus! förstod jag att NY baren har kommit till Sverige. De har ofta supercoola dj:s som spelar blandad och grym musik. Om man bara känner för en liten bit mat så har de allt från DIM SUM till konstiga men oerhört vällagade små asiatiska rätter i baren. Du ser hur kockarna lagar och sen smälter det i munnen, så varning! Det kan vara svårt att hålla sig till en rätt... PÅ nedervåningen finns en exclusiv matsal...