Postnord Group AB

1.0

4 omdömen om Postnord Group AB

First-Name L
Skrev om Postnord Group AB

Att komma i kontakt med telefonist värkar vara omöjligt. Dessutom får man inte hjälp att hämta ut paketet från paketbox. I appen står det att registrera e-post adress som är registrerat för länge sedan.

Ove H
Skrev om Postnord Group AB

Nu har jag ringt 3 (!) i försök att nå kontakt med någon ansvarig hos Postnord, istället bemöts jag av oförskämdhet från kundtjänst som inte vill koppla samtalet vidare, utan får luren slängd i örat ... !!! -Vad i h-vete är det för bemötande man får av er ...?!?!?! -Hoppas att det går åt pipan för Postnord här i landet och vi får tillbaka den hederliga gamla Posten som visste hur man betedde sig gentemot sina kunder ... !!!

Fredrik L
Skrev om Postnord Group AB

Efter ytterliggare en mycket negativ personlig erfarenhet av Posten, fick jag inspiration att samman fatta lite statistik som är talande för detta kundfientliga pajasföretag. Under 2013 sköte posten 6% av mitt företaget leveranser. Men de stog för 100% av all försvunna leveranser och 87% av alla fraktskador.

Anna J
Skrev om Postnord Group AB

De lyckades på terminalen i Solna med konststycket att lämna mitt paket till returavdelningen hos avsändaren (Dustin Home) istället för att skicka det till mottagaradressen. Att ta ett paket från punkt A till punkt B, när det dessutom är det enda man behöver göra, är i min mening rätt skickligt att misslyckas med och jag är riktigt förbannad. All heder åt Dustin Home som snabbt såg till att korrigera felet och 30 minuter efter att jag talat med dem hade släppt paketet till Posten igen. Nu håller jag tummarna att Posten klarar av att se skillnad på "Avsändare" och "Mottagare" den här gången.