feedback company

Ring företaget
Pressbyrån

Nils Ericsonsplatsen 411 03 GÖTEBORG

www.pressbyran.se

Pressbyrån finns på Nils Ericsonsplatsen i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Tidningar och Tidningshandel

Mer funktioner

Vad tycker du om Pressbyrån

Läs vad Recos användare tycker om Pressbyrån

• Status: 5
    skrev om Pressbyrån:
    På pressbyrån är personalen trevliga. Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket! Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!
  • Status: 1
    skrev om Pressbyrån:
    bra kundbemötande, snyggt städat och fräsch lokal. ok utbud men kan utökas. mkt bra läge, precis mellan bussarna och spårvagnaarna. därmed en varierande kundkrets.
  • Status: 5
    skrev om Pressbyrån:
    Söker du en tidning av ett udda slag är det till centralstationen du ska gå. Pressbyrån där har ett väldigt bra utbud. Utöver tidningar finns det även godis och annat gott. Lyckas du undvika de stora tågruscherna har du också möjlighet till att få snabb service. Då jag är väldigt modeintresserad uppskattar jag verkligen när det går att få tag på utländska modetidningar och magasin och då är pressbyrån på centralstationen ett säkert kort.

Företag nära Pressbyrån

Femmans Sport AB

Postgatan 28, GÖTEBORG

Läs mer om Femmans Sport AB

Carl L

Carl L tycker:

"Bra ställe med mycket artiklar. Har alltid hittat det jag letat efter här "

Pizza Hut

Postgatan 47, GÖTEBORG

Läs mer om Pizza Hut

Anders K

Anders K tycker:

"Personalen är OK och miljön är faktiskt riktigt trevlig. Men det mest fantastiska med detta stället är maten. Om man skall äta sig riktigt mätt är det ... "

Jurist & Inkasso Sweden AB

Nils Ericsonsgatan 17, GÖTEBORG

Läs mer om Jurist & Inkasso Sweden AB

kalle D

kalle D tycker:

"Behandlar fakturor/skulder från företag som nictrade (hette yreg innan) som är känt blufföretag. Riktigt lågt! "

LINDEX

Nils Ericsonsplatsen 6, GÖTEBORG