Kampanj

Ring företaget
Pressbyrån

Nils Ericsonsplatsen 411 03 GÖTEBORG

www.pressbyran.se

Pressbyrån finns på Nils Ericsonsplatsen i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Tidningar och Tidningshandel

Mer funktioner

Vad tycker du om Pressbyrån

Läs vad Recos användare tycker om Pressbyrån

• Status: 5
    skrev om Pressbyrån:
    På pressbyrån är personalen trevliga. Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket! Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!Det luktar alltid nybakta bullar där. Jag tycker om bullar. Jättemycket!
  • Status: 1
    skrev om Pressbyrån:
    bra kundbemötande, snyggt städat och fräsch lokal. ok utbud men kan utökas. mkt bra läge, precis mellan bussarna och spårvagnaarna. därmed en varierande kundkrets.
  • Status: 5
    skrev om Pressbyrån:
    Söker du en tidning av ett udda slag är det till centralstationen du ska gå. Pressbyrån där har ett väldigt bra utbud. Utöver tidningar finns det även godis och annat gott. Lyckas du undvika de stora tågruscherna har du också möjlighet till att få snabb service. Då jag är väldigt modeintresserad uppskattar jag verkligen när det går att få tag på utländska modetidningar och magasin och då är pressbyrån på centralstationen ett säkert kort.

Företag nära Pressbyrån

Femmans Sport AB