Proload AB

17 omdömen om Proload AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sonja J
Skrev om Proload AB

Trevligt bemötande, bra besked under hela processen. Proffsigt utfört. Jag köpte bortforsling av möbler..

Bodil H
Skrev om Proload AB

Snabba, effektiva och trevliga! Rekommenderas!

Tyra S

smidigt och snabbt👍 lätt att boka dagen innan 10/10

Yvonne L
Skrev om Proload AB

Jag kommer inte ihåg vad jag köpt så jag kan inte ge ett rättvist omdöme!

Marie-Louise Z
Skrev om Proload AB

Två trevliga killar kom och hämta mina möbler. Trots lite strul med en stor möbel, var de effektiva och professionella. Bra pris och ett enkelt sätt att få hjälp med något jag inte fixat lika lätt på egen hand. Tack🙏 för ett bra arbete med bortforsling av möbler🤩

Jan Y
Skrev om Proload AB

Beställde jobbet en eftermiddag. Dagen efter var det gjort.

Charlotte W
Skrev om Proload AB

Proload hjälpte mig forsla bort/ta hand om en soffa. De var snabba och gav proffsig service.

Ibolya W
Skrev om Proload AB

Jätte duktiga ! Och prisvärt rekommenderar starkt!

Berit H

Effektiva o höll tiden. Toppen

Linda P
Skrev om Proload AB

Riktigt uselt! Företaget tog fel saker, däribland alla foton i pappersform och minnessaker från bla min avlidna mormor. Utöver det var det kläder, kökssaker, kläder och resväskor som försvann. I kontakt med dem så vägrar de att ta ansvar överhuvudtaget, riktigt dåligt!!!

J
Skrev om Proload AB

Snabbt, lätt och prisvärt! Trevligt bemötande och flexibla. Kommer anlita igen.

Vilma K
Skrev om Proload AB

Har ingen upplevelse. Dom ringde på dörren enligt avtalat och bar ut det dom skulle hämta. Detta är väl vad vem som helst jag bokat skulle göra.

Bertil B
Skrev om Proload AB

Proload AB utförde arbetet mycket effektivt och dök upp exakt på avtalad tid och är dessutom riktigt prisvärda. Kan verkligen rekommenderas!

Jamal M
Skrev om Proload AB

Trevliga, effektiva och prisvärda.

Ann E
Skrev om Proload AB

Snabb och effektiv service! Alltid supertrevliga! Kommer använda igen!

Patrik A
Skrev om Proload AB

Jättebra service, utmärkt tillgänglighet och pris.

Dijana B
Skrev om Proload AB

Proload AB har konsekvent levererat enastående tjänster varje gång vi har anlitat dem. Vi är mycket nöjda med deras service och ser fram emot att fortsätta samarbeta med dem i framtiden.